Liigapörssi 2006/2007

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mukana ollaan.
Niin olet.

sekaan vain jos menis ny paremmin
Ooksä vaihtanut nickiä vai onko mulla nyt mennyt jossain kohtaa jotain ohi? Tuosta osoitteesta vain muistelin toista nickiä...? No enivei, tunnarit meilissä.

ei oo saldoo :itku:

no vituiks toi oli tähänki asti menny.

e- janip-@ hotmail.com

Mä nyt en jostain syystä taas saa laitettua sulle haastetta enkä myöskään meiliä lähetettyä. Ei ymmärrä. Osoite varmasti oikein?

On se oikein. Välit vaan pois.

Varmaan toi viiva siinä osotteessa aiheuttaa ongelmia.

Se voi olla tuo viiva. Välin otin pois. Sanoo vaan, että "sorry"... Viimeksihän se tuli meilillä, mutta ei enää vaikka samasta lootasta koitin lähettää. Ei sulla ole jotain toista osoitetta?

pistäsitkö badi uudelleen haasteen.

Jep.

.....gmail.com

:thumbs:

oli laatikko täynnä eikä kutsu tullut perille. koitin värkkäillä tuota jippiin p.sk.a eikä alkanu oikeen toimiin... no pistä tonne jpval80(@)gmail.com niin eiköhän ala pelittään.

Ooksä vaihtanut nickiä vai onko mulla nyt mennyt jossain kohtaa jotain ohi? Tuosta osoitteesta vain muistelin toista nickiä...? No enivei, tunnarit meilissä.

kaveri pyys mulle aikasemmin tunnarit kimppaan nii varmaan siitä johtuu sekaannus. tein itelle tunnarit tänne vasta vähän aikaa sitten.

kaveri pyys mulle aikasemmin tunnarit kimppaan nii varmaan siitä johtuu sekaannus. tein itelle tunnarit tänne vasta vähän aikaa sitten.

Ok.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Panes laittaen tunnareita.

Mukana tällä hetkellä;

1. BadHair
2. jpval
3. Jusushi
4. jlap
5. kaNi-
6. Juupeli82
7. Neuvostoliitto

-edit-

Neuvostoliitto

BadHair

Mennäänkö naimisiin?

Laita mullekin tunnarit vaikka blastiin ei ole enään mahdollisuuksia

Mukana tällä hetkellä;

1. BadHair
2. jpval
3. Jusushi
4. jlap
5. kaNi-
6. Juupeli82
7. Neuvostoliitto
8. Blok-II
9. toni_88
10. Dremo

Vielä kymmenen mahtuis mukaan.

Hep Hep! Tiistaina jatkuu taas. Mukaan mahtuu vielä joukkueita tavoittelemaan mainetta ja kunniaa!
Alkuun oli kauhea tunku mukaan ja nyt ei saada kuin kymmenen tiimiä kimppaan mukaan?

No niin. Liittykäähän nyt hyvät ihmiset mukaan. Voihan sitä taistella jakson herruudesta vaikkei kokonaisvoittoon olisikaan asiaa. Tässä on 30 eri kisaajaa ollut. Niistäkin voisi muutama innokas liittyä vielä kisaan. Ja uudet kans! Nyt kiiruusti joukkuetta kasaamaan ja kimppatunnuksia kyseleen! :evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom