Liian raskas ohjelma?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja FatalE
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tässä olisi saliohjelma, jonka tein äsken. Mielestäni tämä saliohjelma on ok, mutta saattaa olla aika raskas. Ja aijon käydä salilla 4x tämän ohjelman kanssa. Joten onko tämä mielestänne hyvä ja onko tämä liian raskas? Minkälaista muutosta tähän ohjelmaan voisi tehdä?

1 - Jakoinen treeniohjelma (Ma,Ke,Pe,La)

Lämmittelyä (juoksumatto, soutamista)
Kyykky / Prässi 3x10-12
Jalkojen koukistus 3x10-12
Pohkeet seisten 4 x12-16
Alatalja 2 x 10-12
Ylätalja 3x 12-16
Vinopenkki / Penkki 2x10-12
Viparit sivuille 3x 12-16
Scott hauiskääntö 3x10-12
Ranskalainen punnerrus tangolla / Ranskalainen punnerrus käsipainoilla 2x10-12
Jalkojen nosto 2x10-12
Kylkilihakset 2x10-12

mun mielestä ei kannata tehdä perättäisinä päivinä (pe&la),vaan kolme kertaa riittää (ma,ke&pe)

Se on kyllä totta, että eri yksilöille on eri ohjelma parempi, mutta minun pointtini on se, että mitä itse pitäisit tämmöisestä ohjelmasta? Puuttuuko tästä jotain tärkeää mielestäsi?

Ookke. Onkos tuo ohjelma sitten tehokas?

VARMASTI on ,jos vedät 3 kertaa/viikko.

Itse ottaisin alatalja/ylätaljan 1/viikko ja Maastavedon 2/viikko, sekä pystypunnerrus olkapäille 2 kertaa ja viparit kerran.Perusliikkeillä sanoi "mummo lumessa".Muuten näyttää erinomaiselta.Treenitaustaasi ei tiedä ,mutta uskoisin 4 kertaa/viikko olevan liikaa.

Juu kiitos. Tuota mielestäni kestän aika raskasta ohjelmaa, sillä joskus oli vähän samantyyppinen ohjelma ja pidin siitä kohtuullisena. Vähän aikaa oli kaksijakoinen, mutta se ei mielestäni ole tarpeeksi tehokas..

Juu kiitos. Tuota mielestäni kestän aika raskasta ohjelmaa, sillä joskus oli vähän samantyyppinen ohjelma ja pidin siitä kohtuullisena. Vähän aikaa oli kaksijakoinen, mutta se ei mielestäni ole tarpeeksi tehokas..

Ajattelinkin,ettet ole ihan aloittelija ,muuten mentäis "hiinä ja hiinä":D.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
sitä perustelua emme taida koskaan kuulla...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom