Liian isot lihakset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DOMS man
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Raven
Juu, heitätkö vaikka maililla sun osoitteen, niin laitan postilla tulemaan. :)

toki, mä voisin matkahuollon kautta sit laittaa ku tulee muuten painava paketti ;)
laitan särkyvänä sit :rolleyes:

Originally posted by Raven
Mulla oli myös nuorempana "ongelma" kohta rintalihakset. Ylä-asteella sai kuulla, että kato äijällä on isommat rinnat kuin tolla muijalla. Ja totakin isommat ja tota ja tota jne.
Eräs tyyppikin sanoi, että treenaa jotain muutakin kuin penkkiä välillä. Itseasiassa en edes silloin treenannut tavallista penkkiä juuri ollenkaan vaan painopiste oli muissa liikkeissä.
Minä tosiaankin vedin penkkiä silloin niin että priorisoin sitä... vähän niin kuin rintahauispelle. Aika jännä, ei vaadi hirveetä muutosta muuhun kroppaan että iso lihasryhmä muuttuu normaaliksi.... vaikka se voi olla aikamoinen työ.

No samanlaista ohjemaa vedin minäkin silloin yläaste-amis aikaan...kotona oli penkki ja tanko ja kun ei ollu mistään tietoo niin sit vedettiin penkkii ja käsiä ja joskus harvon maastavetoa...näin jälkeenpäin ei oo paljoo muuta tehny kun naurattanu :lol2: mutta sekin kait parempi kun ei ois tehny mitään...siitä se innostus hyvään harrastukseen alkoi...

Minä olen kuitenkin tehnyt koko ajan kaikkia liikkeitä; silloin oli vain penkkitreeni sellainen spesiaalitreeni. :david:

Back
Ylös Bottom