En usko, että sulla sitä ylimäärästä rasvaa kauheasti on nytkään. Yritä saada ne kiksit itse siitä treenistä ja hyvästä olosta, vaaka pois käytöstä. Musta pitäisi muuttaa ihan koko ajattelumalli. Treenataan siksi koska se on kivaa, syödään terveellisesti, että on hyvä ja energinen olo JA jos sit vielä näyttää kroppa hyvältä niin se on vaan plussaa...jos tajuat. Mä kuulutan sellaisen syvemmän halun perään, missä ei tehdä näitä juttuja vaan siksi että näyttäisparemmalta. Ei kukaan jaksa motivoitua vaan ulkonäköseikkojen vuoksi kovin pitkälle. Itsellä on parhaimpia esimerkkejä ravintoasiakkaissa. Ne jotka alkavat 'kuurille' laihtuakseen jonkun tietyn kilomäärän ja kuvittelevat että sit se elämä on ihanaa eivät jaksa motivoitua kovin pitkälle, kun taas ne jotka haluavat painonhallinnan lisäksi muuttaa elämäntapojaan jäävät koukkuun treenaamiseen ja fiksuun syömiseen. Tämä viimeinen porukka ei juuri alkukuukausien jälkeen hypi vaa'alla ja näyttävät kaiken lisäksi vietävän hyviltä ja tuntevat olonsa hyväksi.
Ei kilpalijatkaan missään tosi rasvattomassa kunnossa ole offilla ja alan lehdet mun mielestä luovat vääriä ihanteita ja sellaisen illuusion, että ollaan pirun tiukkoja ja hymy herkässä ympäri vuoden ja vielä tosi lihaksikkaitakin. Jossain kauppajonossa ei varmasti kukaan arvaa, että tääki pimu on joku lihaksikas kehonrakentaja vaikka joissain blogikuvissakin siltä näyttää. Naiset on aina miettiny kilojaan ja ulkonäköään...se kuuluu meille, mutta väitän, että jos urheilee sen takia et se on kivaa ja syö terveellisesti ja tuntee olonsa hyväksi niin on taatusti viehättävämpi vaikka parilla liikakilolla kun ruoasta ressaavana ikuisena laihduttajana. Paasaan tätä samaa virttä.;)..mut ku musta tuollainen on ihan turhaa energian tuhlaamista. Eli treeniä pönttöön ja palkkaria huiviin tassu!