Lihominen massakaudella!?

Miten voisi estää lihomisen massakaudella?

Itselläni on aina dieetin jälkeen taipumus lihota vaikka kuinka terveellisesti syön niin aina kun aloitan massakauden niin mulla kasvaa vaan maha mutta ei lihakset:(

Mitä teen??

Originally posted by sandman83

Syö vähemmän? Eiköhän se paino nouse niiden plussakalorien mukana. Jos haluaa olla selkeästi plussakaloreilla, niin tietysti se maha kasvaa.

Re: Noh...

Paljonx niitä kaloreita sit pitäs päivässä syödä?

Sopivasti. :D
En ole mikään asiantuntija, mutta itse yritän syödä niin, ettei paino nouse bulkilla yli kahta kiloa kuukaudessa. Siis suurin piirtein samaa vauhtia painoa ylös kuin alaskin.

Itselläni on aina dieetin jälkeen taipumus lihota vaikka kuinka terveellisesti syön niin aina kun aloitan massakauden niin mulla kasvaa vaan maha mutta ei lihakset:(

Mitä teen??
Lue T-magista Berardin artikkeli "Massive Eating".

Mitä teen??

Kannattaa dieetin jälkeen nostaa kaloreita ylös hiljalleen eikä kertarysäyksellä. Sitten vaakaa ja peiliä apuna käyttäen etsii sen sopivan kalorimäärän millä paino nousee, mutta ei liian nopeasti. Tai mikäs siinä sen noustessa jos kaikki on lihasta. Sitten hemmetin kovaa treenausta ja riittävästi proteiineja hyvistä lähteistä.

Back
Ylös Bottom