Lihoaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hyri
  • Aloitettu Aloitettu
Kuinka usein te syötte? Tuntuu että kun nyt alotin treenaamisen taas ni syön vaa, tuntuu et oikee muuta kerkee tekemää :D. Ihan ärsyttää ku koko ajan pitää olla leipää tekemässä, syön siis aamulla puuro + rahka sitten treeni, sitten lämmin ruoka, sitte tunnin päästä leipää, sitten taas tunti ni melkee taas pitäis syödä leipää mut toisaalta pitäis syödä jo lämminruoka, sitten kun syöty lämmin ruoka niin max 2h ni on taas nälkä ja sitte iltapala siihen. Yritän aina jättää sen siihen iltapalaan mut pakko aina vetästä viel joku bansku ennen nukkumaanmenoa että tulee uni tai jotain kanamunia.

Eli ku laskee nii
Puuro + Rahka
3 tai 2 x 2 leipää
2 lämmintäruokaa
Iltapala
Jotain ennen nukkumaanmenoa

Onko tää ns. massakuuri vaan tätä :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuinka usein te syötte? Tuntuu että kun nyt alotin treenaamisen taas ni syön vaa, tuntuu et oikee muuta kerkee tekemää :D. Ihan ärsyttää ku koko ajan pitää olla leipää tekemässä, syön siis aamulla puuro + rahka sitten treeni, sitten lämmin ruoka, sitte tunnin päästä leipää, sitten taas tunti ni melkee taas pitäis syödä leipää mut toisaalta pitäis syödä jo lämminruoka, sitten kun syöty lämmin ruoka niin max 2h ni on taas nälkä ja sitte iltapala siihen. Yritän aina jättää sen siihen iltapalaan mut pakko aina vetästä viel joku bansku ennen nukkumaanmenoa että tulee uni tai jotain kanamunia.

Eli ku laskee nii
Puuro + Rahka
3 tai 2 x 2 leipää
2 lämmintäruokaa
Iltapala
Jotain ennen nukkumaanmenoa

Onko tää ns. massakuuri vaan tätä :D

Todella vähän tossakin on ruokaa. Eihän tosta tuu kaloreita paljon mitään, lämmin ruoka itellä yleensä joku ~600kcal vai lappaatko monta kiloa ruokaa naamariin kun syöt lämpimänruoan? Vaihda ne leivät raejuustoon/tonnikalaan/rahkaan/johonkin lihaan/kalaan/kanaan. Pysyy nälkäkin kauemmin poissa ja tulee syötyä järkevämmin. Vaikka kyllähän sulle noita vinkkejä on näemmä annettu eli eri asia on otatko onkees niistä.

Ja vastaus kysymykseen kuinka usein tulee syötyä niin 2-3 tunnin välein olin sitten dieetillä tai bulkilla. Syömisen määrä tarvii sovittaa tarpeeseen.

Joo kyllä mä oon tota proteiinin määrää yrittäny lisätä et sillon tällön aina kanamunia ja sitten rahkaa pari kertaa päivässä, mutta tosta raejuustosta en oikeen välitä ni sitä ei tuu syötyä. En tiennyt myöskään, että raejuustot ja rahkat pitävät paremmin nälkää kuin leivät. Joo no kyllä noilla lämpimillä ruuilla tulee vedettyä lautanen kukkurallaan sitä ruokaa.

Ja siihen vielä että eihän tossa ole kaloreita paljon mitään, niin noi leivät on aika extraa mun aikasempiin syömisiin ennen treenausta, saatika sitten noi rahkat yms. kanamunat.

Sinuna en miettis sitä mahan kasvua niin paljoon. Itse painoin aikoinaan 65kg, söin, söin lisää, treenasin, söin. Ny painoa 79kg ja mahaa tottakai tullut. 85kg pääsen niin diettaan sitten ne rasvat ja mahan pois. Ehdotan, että teet myös niin. Mitä ruokailuun tulee niin sitä joutuu syömään yllättävän paljon. Esimerkki mun treenipäivän ruokailusta:

Aamupala: 2dl puuroa + yogurtti + 2ruisleipää kalkkunoineen ja juustoineen + kahvi
välipala 1: omena
lounas: lautasmallin mukaan mitä töissä/koulussa on ja runsaasti + leipää siihen + maito
välipala 2: maitorahka + funlight + kahvi
treeni
päivällinen: paljon ja terveellisesti + maito
välipala 3: hedelmä
iltapala: 3kanamunaa, 200g raejuustoa, 3rkl oliiviöljyä

en tainnut listata kaikkea mutta laskenut, että n.+3200kcal. Tonnikala oli ennen tossa välipala 3. mutta tökkii sen syöminen
jtn luokkaa p/hh/r 25%/30%/45%
en muista tarkalleen. Enemmä munki proteiinia pitäs saada. En tiedä mistä vetäis kun lisäravinteisiin ei viittis rahaa tuhlata.

Sinuna en miettis sitä mahan kasvua niin paljoon. Itse painoin aikoinaan 65kg, söin, söin lisää, treenasin, söin. Ny painoa 79kg ja mahaa tottakai tullut. 85kg pääsen niin diettaan sitten ne rasvat ja mahan pois. Ehdotan, että teet myös niin. Mitä ruokailuun tulee niin sitä joutuu syömään yllättävän paljon.

Niinkuin aika moni muukin on aikasemmin todennut niin siitä mahasta ei ole sitten yhtään mitään hyötyä eli ei kyllä sitä kannattaa miettiä.

Sinuna en miettis sitä mahan kasvua niin paljoon. Itse painoin aikoinaan 65kg, söin, söin lisää, treenasin, söin. Ny painoa 79kg ja mahaa tottakai tullut. 85kg pääsen niin diettaan sitten ne rasvat ja mahan pois. Ehdotan, että teet myös niin. Mitä ruokailuun tulee niin sitä joutuu syömään yllättävän paljon. Esimerkki mun treenipäivän ruokailusta:

Aamupala: 2dl puuroa + yogurtti + 2ruisleipää kalkkunoineen ja juustoineen + kahvi
välipala 1: omena
lounas: lautasmallin mukaan mitä töissä/koulussa on ja runsaasti + leipää siihen + maito
välipala 2: maitorahka + funlight + kahvi
treeni
päivällinen: paljon ja terveellisesti + maito
välipala 3: hedelmä
iltapala: 3kanamunaa, 200g raejuustoa, 3rkl oliiviöljyä

en tainnut listata kaikkea mutta laskenut, että n.+3200kcal. Tonnikala oli ennen tossa välipala 3. mutta tökkii sen syöminen
jtn luokkaa p/hh/r 25%/30%/45%
en muista tarkalleen. Enemmä munki proteiinia pitäs saada. En tiedä mistä vetäis kun lisäravinteisiin ei viittis rahaa tuhlata.

No eipä totakaan hyvin/oikein syömiseks voi sanoa. En mä ainakaan hankkis melkein puolia päivän kaloreista pelkällä rasvalla. Välipalalla pelkkä omena on myös yhtä tyhjän kanssa.

Voisin muuten melkein vannoa että tossa ei ole 164g rasvaa. Eihän tossa tuu rasvaa muualta kuin kananmunista se 30g ja oliiviöljystä?

editti paukkuu: En mä nyt vedä rasvaa tod paljoa niinkuin juz oletti.
Eiköhän kaikista noista jonkin verran rasvaa tule. Ja mitä lounaaseen ja päivälliseen tulee. Käytin kalorilaskurin "lounas" pohjaa 2x. Valitettavasti en nää tuotteiden p/hh/r arvoja koska en ole rekisteröitynyt.

edit: eli 23/34/43 - 192g/291g/164g

Viimeksi muokattu:
editti paukkuu: En mä nyt vedä rasvaa tod paljoa niinkuin juz oletti.
Eiköhän kaikista noista jonkin verran rasvaa tule. Ja mitä lounaaseen ja päivälliseen tulee. Käytin kalorilaskurin "lounas" pohjaa 2x. Valitettavasti en nää tuotteiden p/hh/r arvoja koska en ole rekisteröitynyt.

edit: eli 23/34/43 - 192g/291g/164g

Ton mukaan vedät 5 rkl oliiviöljyä päivässä, sulla tulee melkein puolet rasvasta pelkästä oliiviöljystä. Siinä taitaa kyllä rasvahappojen tasapaino olla aika viturallaan, kannattaa muuten rekisteröityä, ei todellakaan maksa niin paljon :P

haha ei jumalauta ollu sienissä ku tehny listaa. Menny vituralleen parit muutkin. Joo en mä kyllä viittä rkl. max 3 menee. mitä muuta vielä löytäis :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom