- Ikä
- 38
eksentrinen harjoittelu voi EHKÄ muokata lihasta, mihin suuntaan, onkin toinen juttu. tätä ei oo todistettu eikä kylläkään kumottu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan pakko kommentoida kun on mennyt tä antin touhu jo niin sanonko mihin..antti88 sanoi:voin ainakin omasta kokemuksesta kertoa että pari vuotta treenasin habaa vajaalla liikesarijalla, ja tuloksena oli patti, sitten vuoden treenannut kokonaista liikerataa ja hauis on tasoittunut ja "pitkistynyt"
Itse väittäisin että on geenien määräämää. Jotkut kyllä uskovat paikalliseen rasvanpolttoon, mutta itse en kyllä tähän usko. Itselläni lähtee läskit viimeisenä selästä, perseestä sekä takareisistä. Pihtimittauksessa juuri nuo selästä lähtevät millit nostavat aina kokonaisprosenttia, vaikka etupuoli ja muu kroppa olisi kireä. En usko että tähän auttaa muu kuin vetää vielä tiukempaan kuntoon, niin ei jää mietittävää...eddy sanoi:Vai onko pelkästään geenien määräämää?
tähän mitä ite oon huomannu et ukkopuolella on paljon rasvaa olkapäissä,käsivarsissa ja varsinki mahassa mut forkut sillä on kireet (tai ainakin huomattavasti kireemmät kun muut vartalon osat.) sahalla on mies töissä..eddy sanoi:Ja sitten näkee paljon semmosia, joilla on tosi kireet forkut, kun ne näprää niin paljon, kuten mekaanikot jne. Mutta muuten vähän löysiä..
Johtuuko tuo siitä, että jos lihasta käyttää paljon niin sen ympärille ei tule rasvaa niin helposti? Vai onko pelkästään geenien määräämää?
eddy sanoi:Olen nähnyt ihmisiä jotka käyttävät runsaasti vain tiettyjä lihaksia. Näillä immeisillä aktiivisten lihasten seutu on vähärasvainen.
Xtreme sanoi:Saattaisikos tuo johtua siitä, että lihasmassaa on tästä johtuen lihakseen tullut josta johtuen kyseisen ruumiinosan suhteellinen rasvaprosentti voi olla huomattavasti pienempi kuin kehon muiden osien.
hmm, voihan se ollakin, mutta jos vatsassa on 30cm ylimäärästä ja forkuissa tuppaa suonet näkymään.. No ehkä vähän kärjistäen, mutta kuitenkin. Kai toi voi sit kuitenkin olla geeneistäkin kiinni.Xtreme sanoi:Saattaisikos tuo johtua siitä, että lihasmassaa on tästä johtuen lihakseen tullut josta johtuen kyseisen ruumiinosan suhteellinen rasvaprosentti voi olla huomattavasti pienempi kuin kehon muiden osien.