Lihasten koko?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja prcikka
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Aloitin saliharjoittelun muutama kuukausi sitten ja käyn aktiivisesti 3-4 kertaa viikossa salilla ja painoa on tullut lisää 5 kiloa. Kysyisin vaan että kun vasen rintalihas on kehittyneempi kuin oikea joten kasvaako oikea samankokoiseksi ajan mittaan vai pitäisikö tarkistaa penkkitekniikka jos nostan vaikka oikealla puolella huonommin kuin vasemmalla ja näin ollen vasen saa "parempaa" reeniä.

Aloitin saliharjoittelun muutama kuukausi sitten ja käyn aktiivisesti 3-4 kertaa viikossa salilla ja painoa on tullut lisää 5 kiloa. Kysyisin vaan että kun vasen rintalihas on kehittyneempi kuin oikea joten kasvaako oikea samankokoiseksi ajan mittaan vai pitäisikö tarkistaa penkkitekniikka jos nostan vaikka oikealla puolella huonommin kuin vasemmalla ja näin ollen vasen saa "parempaa" reeniä.

tarkista se penkkitekniikka, mulla ainakin oli siitä kiinni juuri sama ongelma, ja se vielä äityi todella pahaksi ojentaja/tissi voimaeroksi, siis vasen vs oikea...

Mullakin oli treenausta aloittaessa oikea rintalihas selvästi isompi, mutta tässä kuukaudessa ihan hyvin jo tasottunu. Otat vaikka jonku kaverin kattomaan, että nostat tasasesti molemmilla käsillä, jos tuntuu ettei tekniikka oo ihan kohallaan.

Veikkaisin että jos vasen rinta on isompi niin silloin oikea käsi on vasenta isompi, itselläni on näin. Ei sitä kukaan muu huomaa eikä ole äkytännön haittaa, kaikissa on jotain pientä epäsymmetrisyyttä. Treenaa ihan normaalisti.

Oon huomannu ainakin käsissä sen että se käsi kummalla tulee tehtyä arkiaskareet on heikompi/pienempi? Johtuisikohan siintä että toinen käsi saa enemmän lepoa=enemmän kasvua?

Oon huomannu ainakin käsissä sen että se käsi kummalla tulee tehtyä arkiaskareet on heikompi/pienempi? Johtuisikohan siintä että toinen käsi saa enemmän lepoa=enemmän kasvua?

mä oon niin hifi et vaihtelen aina käsiä arkiaskareissa kun tosiaan se vasen ennen sai kaiken kannatettavaks silläaikaa kun oikee räpels :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

itekki oon huomannut samanlaista. Vasurilla nousee rauta jotenkin paremmin kuin oikealla. kumma juttu , ehkä vain kuvittelen.

Jostain luin että oikeakätisillä vasen on vahvempi juuri sen takia, että oikealla tehdään kaikki näpertelytyöt..kirjotus ym. Eli vasen vahvistuu enemmän. Tiedä sitten pitääkö paikkaansa, mulla vasen rinta kans isompi.

Jostain luin että oikeakätisillä vasen on vahvempi juuri sen takia, että oikealla tehdään kaikki näpertelytyöt..kirjotus ym. Eli vasen vahvistuu enemmän. Tiedä sitten pitääkö paikkaansa, mulla vasen rinta kans isompi.

mulla on varmaan sitten käynyt just näin, ja se ero vain suureni ekana treenivuotena:wall:

Suositut

Back
Ylös Bottom