Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sukulaku sanoi:Mulla tulee olkapääreenin jälkeen ihan ihmepaikat kipeiksi.. Tein vipareita sivulle ja pystypunnerrusta hauis+ojentaja-treenien lisäksi niin mulla tuntuu tuolta latsien kohdalta. ihme juttu.
Sukulaku sanoi:Mulla tulee olkapääreenin jälkeen ihan ihmepaikat kipeiksi.. Tein vipareita sivulle ja pystypunnerrusta hauis+ojentaja-treenien lisäksi niin mulla tuntuu tuolta latsien kohdalta. ihme juttu.
Aika jännä juttu... Mulla meinaan joskus kovan dippi-setin jälkeen alkaa toinen takareisi kramppaamaan. Voisiko johtua lihasryhmien heikkoudesta kun tulee edellä mainitun laiset krampit tai magnesiumin puutteesta tms. mistä lie?Bateman sanoi:AINA kun kokeilen normaalia leuanvetoa, suoritus keskeytyy siihen että oikea pakara kramppaa. Hyvä jalkaliike..? ;)
Proteos sanoi:Aika jännä juttu... Mulla meinaan joskus kovan dippi-setin jälkeen alkaa toinen takareisi kramppaamaan. Voisiko johtua lihasryhmien heikkoudesta kun tulee edellä mainitun laiset krampit tai magnesiumin puutteesta tms. mistä lie?
Bateman sanoi:AINA kun kokeilen normaalia leuanvetoa, suoritus keskeytyy siihen että oikea pakara kramppaa. Hyvä jalkaliike..? ;)
Itsellä olkapäät ovat kipeät reenin aikana, muttei jälkeenpäin. Silti kasvua on tullut. Ojentajissa taas on erinpäin. kummaa.hekottaja sanoi:Eilen treenasin ojentajaa ja tänään se ei tullut kipeäksi (ei muutenkaan usein) ja tuli mieleeni että kasvaako lihakset jos ne eivät ole kipeät? Tosin olkapäitä en ole saanut koskaan kipeäksi ja silti ne ovat paras lihasryhmäni..
rautasydän sanoi:Minä liitän etenkin nuo useita päiviä jatkuvat kivut treenin jälkeen huonoon palautumiseen. Kovankin treenin jälkeen lihakset saattaa olla jäykät ja arat mutta kipeät harvemmin. Joskus, kun ei pääsekkään treenin jälkeen aikataulussa syömään tahtoo paikat tulla kipeiksi jo treenipäivän iltana. Jos siis kipu johtuu siitä, ettei lihakset ole saaneet ravintoa ajallaan se lienee kasvun suhteen vain haitaksi..? Tosin itse treenaan enemmän voimapainotteisesti, joten taitaa olla hiukka eri juttu, kun jonkun hirveen pumppitreenin jälkeen.