Minä täällä taas.. :P
Kukaan ei tainnut mainita sitten parempaa sanaa kuvaamaan mun äidin jalkoja? :D Hänellä on *joku muu sana kuin lihaksikkaat* jalat. Ei erotu lihakset tolleen kun alemman kuvan miehellä, mutta kivikovat ne jalat on jännitettäessä.. Ehkä päällä on rasvaa sit just sen verran ettei mistään fitness-tähtösestä mene, mutta ei ne läskeiltä tunnu.
Ja mitä tulee esim. askeltamiseen niin luinpa muidenkin kokeneen ihan selvää lihaskasvua. Eli ei se kaikilla raudan nostoa vaadi.
No juu, keskusteluahan siitä kirposi, mutta pointti nyt oli se että onko mun jalkojen kasvu liikunnan aloittamisen jälkeen lihasta vai lihomista. Koska äitini on ollut mallia lihas-jalka (toimiiko tuo "lihaksikkaan" korvikkeena?) aloitettuaan liikunnan niin ehkä kyse olisi taipumuksesta ja geeneistä..
Oikeastaan sillä ei enää ole niin väliä. Tunnen oloni paremmaksi liikunnan aloitettuani, vahvemmaksi, notkeammaksi ja osa kropasta näyttää paremmalta (noihin jalkoihin on tottuminen jos ne ei tuosta pienene takas). Jos sentit on lisäläskiä niin nehän häviää kun pidän syömisen aisoissa. Jos ne on lihasta niin pitää koittaa saada rasvoja alas ettei näytä ylemmän kuvan miekkoselta. ;)
Ja anteeksi nyt vielä kun tietämättömänä tänne (vähän pelottavalle
) palstalle änkesin, mutta tämä oli ainoa keskustelu minkä etsinnän jälkeen löysin aiheesta.
Myöhemmin löysin vielä muita ketjuja muualta joiden perusteella totesin, että joillakin se lihas voi kasvaa herkemmin enkä ole ainoa nainen joka on tällaisen ilmiön havainnut itsessään. Jostain syystä yhtään saman kokenutta miestä en ole löytänyt..
Mutta kiitos teille, ainakaan en enää erehdy kutsumaan lihaksikkaaksi ketään jolla ei suonet pullistele silmille lihaksen ja nahkan välistä. ;)