Lihasten kasvatus/ruoka kotitreenii jelppii

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Koopa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkäs oon 17v miehen alku, n.175cm pitkä painoa 65kg. Jalois pullistuu reisi-lihas ihan hauskasti:dance:. Ongelmana siis yläkroppa.
Tahtoisin jelppii kotitreenii, eli oon aloitellu tos about 3 viikkoa sit tekee iltasin vatsoja, vatsoja ristiin,selkiä, ja punnerruksia (3x15 jokaista) vedän treenit aina loppuu asti, joka ilta ma-pe, Lenkilläkin käyn viikonloppusin noin 30min lenkki kevyttä hölkkää aluks,loppu täysii, en osaa tarkkaa kilometrejä arviodia mut about 6km?!? Jokatapaukses tommonen kiva metsä/pururata lenkki. Onko tämä tarpeeksi? onko jotain kotitreenausta hartialihaksille? Muita kotitreeni vinkkejä?
Lukasin netistä et maitorahkasta ja raejuustosta saa maukkaasti protskuja, joten oon alkanu maiskuttelee niitä päivittäin, olisko mitään muita maukkauta / suhteellisen edullisia protskujen lähteitä mitä saa normaalista ruokakaupasta juomia ruokia? onko muita ruokavinkkejä lihasten kasvatukselle?

Koopa kiittää ja kumartaa etukäteen! :worship:

Kannattaa mun mielestä jättää nuo kotitreenit vähemmälle, ellei omaa kunnon laitteita, tai ole jotain muuta syytä miksei lähtisi salille. Salilla on kunnon laitteet/painot, ja siellä riittää motivaatiota. Treenejä nyt ei aluksi ainakaan kannata ihan joka päivä tehdä, että vaikka jos: ma, ke, pe tekisit niin olisi jo ihan jees. Täältä löytyy runsaasti tietoa treeniohjelmista ja muitakin vinkkejä paljon, eli eikun lueskelemaan.

Jonkun palautusjuoman voit lisätä treenien älkeen otettavaksi, kun alat salilla käymään. Maitorahka, tonnikala, viljatuotteet, kana, jauheliha, siinä on hyviä ruoka-aineitakin. Lihkaset kasvaa kun treenaat kunnolla, syöt paljon ja nukut hyvin, väh 7h yössä.

Lukasin netistä et maitorahkasta ja raejuustosta saa maukkaasti protskuja, joten oon alkanu maiskuttelee niitä päivittäin, olisko mitään muita maukkauta / suhteellisen edullisia protskujen lähteitä mitä saa normaalista ruokakaupasta juomia ruokia? onko muita ruokavinkkejä lihasten kasvatukselle?

Pähkinät, kana, kananmuna, jne. Onhan noita vaikka mitä. Tällä sivustolla on aika kattava searchi tuolla ylempänä josta selviää kun viitsii etsiskellä. Lisäki tämä aloittelijoiden osio sisältää melko kattavasti aloittelijoille mielenkiintoisia asioita ja esimerkkejä.

Kiitoksia vastauksista! :worship:
Eli oon aatellu et alan syksyllä käymään salilla ja krav magassa. Eli kun haluaa kasvattaa lihaksia, niin eikös se ole niin että pitää syödä enemmän kun mitä kuluttaa? Mikä olisi edullinen / maukas / tehokas palautusjuoma?
Mutta eikös se ole niin että kotireenil saa pientä "pohjakuntoa" kun menee salille, ettei ala kaverit naureskelee? ;D

Hölmöä mun mielestä edes ajatella että siellä porukka rupeis naureskelemaan, ainakaan omalle kohdalle en moista ole ikinä huomannut.
Ei kai tätä harrastusta kukaan heti alusta lihaskimppuna ole alottanut? ;)

Kiitoksia vastauksista! :worship:
Mikä olisi edullinen / maukas / tehokas palautusjuoma?
Palkkarilla ei ole niin väliä, kaikki käy. Yleensä neuvotaan että osta pussi heraa ja pussi maltoa, joita sitten sekoitat esim. 1dl + 1dl. Miksei myös kreatiinia voisi laittaa sekaan, ei siitä haittaa ainakaan ole, eikä se maksa juuri mitään.

Back
Ylös Bottom