Lihasten haihtuminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja oLz!
  • Aloitettu Aloitettu
Hei! Olen käynyt punttisalilla koht n.6kk ja nyt on ollut jo parin viikon tauko eikä ole tullut syötyäkään kunnolla jotta lihat säilyis, niin kysymys onkin että kuinka nopeasti nuo lihat alkavat häviämään? Ensi viikolla otan itseäni niskasta kiinni ja aloitan "taas kerran" kunnolla! Kiitoksia vastanneille!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eipä IMO parissa viikossa ehi oikee mitää häviämää, ellet oo iha hulluna ryypänny ja rellestäny :) elikkä tsemppia vaa treeneihi :)

Riippuuhan se ravinnosta, jos syöt suunnilleen 10g protskua päivässä tuolla tau`olla, tai taasen esim 200g+muut makroravinteetkin tähän vaikuttavat=kalorien kokonaismäärä. Mutta parissa viikossa ei lähde paljon paskaakaan, jos sitäkään.

oon kuullu semmosen nyrkkisäännön että 6kk treenin lihakset surkastuu 6 kuukaudessa täyslepoa (ja hermotukset 3 kuukaudessa)

Joo tosiaan ei ne ihan parissa viikossa minnekään katoa vaikka söisit kuin pikkulintu. Ite huomasin intissä treenaamatta ja sillä paskalla ravinnolla, että about kuukauden jälkeen rupes palamaan lihakset jo huolella.

No eikö sen peilistä näe jos ne yhtäkkiä jonnekin katoaa? Outo thread, en ymmärrä :P

Peili valehtelee....ainakin mulle. Kun oon syönyt huonosti niin näytän tosi ruipelolta :(.
Sitten kun sarjapainot on kovassa laskussa niin voi huolestua.

Jep ei ne parissa viikossa minekkään katoa vielä, mutta muista terveelinen syönti sitten. Ja vaikak sitten olisi jotain hävinnyt niin lihasmuisti on hyvä jokaisella ( ainakin luulen niin ) että jos jotain on hävinnyt niin muista että ne palaa todella nopeasti takaisin että tsemppiä reeneihin!

oon kuullu semmosen nyrkkisäännön että 6kk treenin lihakset surkastuu 6 kuukaudessa täyslepoa (ja hermotukset 3 kuukaudessa)
täyslevossa eli vuodelevossa, tai vaikka jalka kipsissä ilman mitään rasitusta, lihakset surkastuu ihan helvetin nopeasti, ei tarvi kuutta kuukautta että kaikki on lähtenyt.

Enny tiiä. itellä meni jalka murtumaan ja sen ansiosta en tehnyt muuta kun syönyt ja nukkunut 3kk, lihaksien koko ei mennyt muutakun murtuneesta jalasta millä ei tehnyt minkään näköistä liikehdintää, mutta tulokset laski huomattavasti joku (40-50%), mutta onneks on olemassa lihasmuisti, menny ku kuukaudenpäivät että oltiin takasin vanhoissa tuloksissa

Jos lihaksia haluat kasvattaa niin miksi sitten olet syöny huonosti ja pitänyt taukoa? :confused: Jos ei ole hyvää syytä niin kannattaa totaalitaukoa pitää max. 1vko, jos pidempään niin sitten ainakin aktiivinen tauko eli kevyttä jumppaa mukaan.

Ja syödä kannattaa AINA hyvin olit sitten tauolla tai ei!

Lihasten liitamisesta helvettiin; lihasta lahti kuudessa kuukaudessa juostessa 7kiloa (siis treenatessa maratonille). Tana aikana tein ensimmaiset 3kk maltillista punttitreenia, eli kerran kaksi viikossa, toisina 3kk:na vain kerran viikossa, mutta pyrin syomaan usein yms. Hyvin lahti silti se paino putoamaan.

Nyt on treenattu pari kuukautta taas hapella ja alkaa paino olla lahella kesaisia lukemia. Mutta viela vahan olen perassa kesaisesta (tosin pian mennaan ohi eika katsota taakse). Onko muilla kokemuksia tuosta tempauksista kummallisimmasta, maratonista? Etta kaikki lihas lahtee mutta siina juoksemiseuforiassa ei edes meinaa huomata (ennen kuin miettii, etta joko tuo paa on kasvanut vai hartiat pienentynyt)?

Lihasten liitamisesta helvettiin; lihasta lahti kuudessa kuukaudessa juostessa 7kiloa (siis treenatessa maratonille). Tana aikana tein ensimmaiset 3kk maltillista punttitreenia, eli kerran kaksi viikossa, toisina 3kk:na vain kerran viikossa, mutta pyrin syomaan usein yms. Hyvin lahti silti se paino putoamaan.

Nyt on treenattu pari kuukautta taas hapella ja alkaa paino olla lahella kesaisia lukemia. Mutta viela vahan olen perassa kesaisesta (tosin pian mennaan ohi eika katsota taakse). Onko muilla kokemuksia tuosta tempauksista kummallisimmasta, maratonista? Etta kaikki lihas lahtee mutta siina juoksemiseuforiassa ei edes meinaa huomata (ennen kuin miettii, etta joko tuo paa on kasvanut vai hartiat pienentynyt)?

Oletko varma ettei lähtenyt myös läskiä?

Itse olen treenaamassa puolikkaalle maratonille, ja paino on pudonnut 7kg joulusta. 3xlenkki ja 3x sali per viikko, eikä sarjapainot ole juuri tippuneet. Joten haluan ainakin uskoa, ettei sitä lihasta niin kauheasti siinä pala. Tietty jos olisin käynyt vaan 1x viikossa salilla, saattaisi olla asia toisin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom