Lihastasapaino

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nari69
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
kaikista järkevintä olis tehä tiukka 10-12 toiston sarja penassa ja tuetussa kulmasoudussa 100% puhtaalla tekniikalla tehkää te siimat niinq tykkäätte mut mä ainaski teen näin:whip::urjo:ini ini...

Tämän haluaisin minäkin kuulla, miten saa tuntumaan tollasen työntävien lihasten liikkeen vetävissä lihaksissa?

ette varmaankaan ole puntilla paljoon muuta tehneet kuin penkkiä?
joo, asiaan. latsien tehtävänä on vetää olkapäitä alaspäin. ja kun oot siinä dippi-telineessä sä joudut vääntämään latseilla/pienellä ja isolla liereällä lihaksellä täyttä hikeä että kädet pysyy olkapäissään. Dipit lasketaan usein myös rinta,ojentaja,olkapää ja selkä liikkeeksi.

No eipä silti kyllä mulla oo ikinä tuntunu latseissa, että sikäli teen kyllä dippiä ja leukoja huoletta vuorosarjoina tästäkin eteenpäin. Ei dipistä selkäliikettä mielestäni saa tekemälläkään...

No eipä silti kyllä mulla oo ikinä tuntunu latseissa, että sikäli teen kyllä dippiä ja leukoja huoletta vuorosarjoina tästäkin eteenpäin. Ei dipistä selkäliikettä mielestäni saa tekemälläkään...
selkä tekee dipissä staattisen työn ja rintalihat,etuolkapäät,trikepsit dynaamisen työn:dance:

'Body'-lehdessä oli vähän aikaa sitten artikkeli jossa kirjoitettiin että "alle 100-kilosilla ei ole heikkoja lihasryhmiä, on vaan liian vähän lihaksia"... sillä mennään :david:.

Mutta jos totta puhutaan, oon ite pitäny kulmasoutua aina penkkipunnerruksen vastaliikkeenä, jostain olen saanut (todennäköisesti tältä palstalta) käsityksen että lihakset ovat "tasapainossa" kun kulmasoudussa pystyy tekemään 80% siitä painosta mitä penkkiä. Itselläni on penkkimax 110 ja kulmasoudusta saan hyvällä tekniikalla n.80kg. Eli vielä on hieman kurottavaa tuon uskomuksen mukaan :).

selkä tekee dipissä staattisen työn ja rintalihat,etuolkapäät,trikepsit dynaamisen työn:dance:

Alaselkäkin on todella monessa liikkeessä staattisesti mukana. Kai esim: hauiskääntö seisten on sitten selkäliike koska alaselkä tukee liikettä... :david:

Suositut

Back
Ylös Bottom