Lihasta tulee hitaasti, rasvaa lähtee kesäksi ! Mahdollista ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petuf
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli siis olen treenannut nyt 1,5 vuotta lukkopainia ja lihasmassaa on jonkun verran. Ongelmana, että se piilee aika tarkalleen 2 sentin läskikerroksen takana( vyötärö +3 cm :( ). Lihakset näkyy suurpiirteisesti useista kohdista. Painoindeksi on 23,6 aloitin juuri iso arskan "golden six" treeniohjelman. Käyn 3 kertaa viikossa salilla ja 2 kertaa viikossa lukkopainissa.

Onko mahdollista saada hitaasti lihasmassaa ja samalla polttaa rasvaa pois ?

Tarkoituksena saada lihakset esiin ilmiö. Lähinnä ongelma alueilta rinta ja vatsa ? Tiedän koskettamalla selvästi ,että siellä lihakset piilee !

Pituus 183, paino 80 kg. Painoideksi 23,6.

Esimerkiksi syömällä terveellisesti ( Olen jo pyrkinyt syömään urheillullisesti, en muista miltä karkki maistuu ) mutta kalorit vähän plussille tai ,että jää vähän miinuksille proteiini juoman ansiolla. ? Vai pitääkö tuo treeniohjelma muuttaa rintojenkin kohdalta kiinteyttäväksi ?

Tälle aiheelle voi olla oma ketjunsa, mutta valitettavasti olen aivan uusi täällä, enkä parin tunnin etsinnällä löytänyt omasta mielestäni vastaavaa.

Huomioikaa ,että minun painon muuttumisella ei väliä. Vaan nyt haetaan näitä "ulkomuodon" niksejä. Voima varmaan lisääntyy salitreenissä luonnostaan.

Kiitän ja arvostan tosi paljon, jos joltain apua likenee näihin pikkuseikkoihin ! :hyvä:

Jompi kumpi. Voi olla hyvä vaihtoehto vedellä parin kuukauden kausina dieettiä ja massaa niin että pääset tavoite kuntoon.

Noissa mitoissa ei varmaan hirveästi ole vielä sitä lihaa alla, jos tosiaan kuvittelet että sitä rasvaa löytyy liikaa. Eli massaa aluksi.

Jos et parissa tunnissa löytänyt ketjua 'aloittelijoiden peruskysymykset' tai ravinto-osiota forumilta niin hyvin menee ;)

Mutta itse asiaan, rasvan polttaminen ja lihasmassan kasvattaminen samaan aikaan on melkein mahdotonta. Joillakin aloittelijoilla se ilmeisesti saattaa "vahingossa" onnistua, mutta mitään ohjeita siihen ei oikein kellään taida olla antaa :) Ja rasvaahan ei voi polttaa paikallisesti eli se lähtee sitten kaikkialta jos lähtee...ja tietysti viimeisenä sieltä mihin sitä eniten on kertynyt eli monesti juurikin vyötäröltä, vatsalta ja rinnalta.

Tuolla painoindeksilläs ei ole käytännössä mitään merkitystä vaan enemmänkin tekis tiedolla jostain kehonkoostumusmittauksesta (mieluiten mallia pihti) jotta tietäs paljonko siinä sitä rasvaa on...mutta noilla pituus/painosuhteilla en kyllä ite lähtis vielä diettaamaan kauheesti, eiköhän se lukkopaini pidä huolta ettei rasvaa pahemmin pääse kertymään :D

Syö fiksusti (eli painota rasvoja sekä vedä runsaasti proteiinipitosta safkaa), treenaa kovaa ja muista palautuminen ni hyvä tulee. Voisit kokeilla myös kaloreiden syklitystä eli esim. 2vk plussilla massatreeniä, perään 2vk lievillä miinuksilla painottaen kuntopiiriin/kestävyyteen, sitten viikko kevyttä ja alusta plussilla...lihasten kasvaessa ne tulevat sieltä rasvan alta kuitenkin esille ennemmin tai myöhemmin ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom