Lihasta tangolla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aapiaa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Muutaman päivän olen pakkotoistoa selaillut enkä ole löytänyt ainoastaan tankoharjoittelulle pohjautuvia harjoituksia/treeniohjelmia jotka sopisivat yksi yhteen aktiivisen liikuntaharrastukseni kanssa. Viidentoista kilometrin matkan ja jaksamisen/kiinnostuksen takia ei ole mahdollisuuksia tehdä voimaharjoittelua muualla kuin yläkerrassa kyykkytelineen ja penkin mallia "eittäin karu" avulla. Painoja löytyy sellaiset 250kg ja sanoisin olevani tyytyväinen sitten kun tarvii ostaa lisää :hyvä: (vitsi)...

Puoli vuotta sitten aloitin raudan pumppaamisen ja tulokset ovatkin nousseet mukavasti ja painoakin on tullut lisää sen 8 kiloa. Ikää on 16 vuotta ja painoa nyt noin 65 kiloa. Aerobisen kuntoni uskaltaisin väittää olevan kunnossa (viime kesänä cooperissa 3200 metriä). Kehonkoostumusmittarin (lol?) mukaan rasvaprosentti on 7,5 prosenttia (en tiedä kuinka paljon valehtelee :hyper:)

Painoreeniä olen yleensä tehnyt 3 kertaa viikossa ja viettänyt yhden lepopäivän. Olen yrittänyt syödä koko ajan ja paljon että saisin lihaa luitten päälle. Haluaisinkin nyt heittää teille viisaammille muutamia kysymyksiä, ja toivon että kommentoisitte kuulostaako järkevältä vai ei?

1. Ma Futisreenit 1½h
Ti Painoharjoittelua
Ke Futisreenit 1½h
To Salibandyhöntsää 2h
Pe Painoharjoittelua (yleensä nimenomaan kyykkyä kun rasitusta jaloille muutenkin tulee aika paljon)
La Painoharjoittelua
Su Lepoa

Miltä kuulostaa? Onko liikaa yhdelle viikolle? Mitä muuttaisitte?

2. Onko harjoitteleminen pelkästään tangolla/lihaskuntoliikkeillä järkevää kun ei ole muuta mahdollisuutta?

3. Heitelkää omia suosikkejanne tankoliikkeistä. Jos hyviä reeniohjelmia minun tapaukseeni linkkailisitte/tekisitte olisin hyvin iloinen. :hyvä:

Anteeksi epäselvä aloitusviestini. Kaikki kommentit, neuvot ja kysymykset otetaan ilolla vastaan. Ja nyt vetään armoton selkä/vatsareeni :rock:

Heitä ne vitun rasvaprosenttimittarit seinään.
Kuulostaa saamarin tyhmältä, selaileppa lisää ja käytä hakua lisää.
Tangolla ja oman kehon painolla pääsee ihan hyvin alkuun.

yleensä nimenomaan kyykkyä kun rasitusta jaloille muutenkin tulee aika paljon)

? Siis teet kyykkyä siks koska jaloille tulee muutenkin rasitusta? Eikö kannattas toiste päin mieluummin, vaikka enemmän maastavetoo ja pystypunnerrusta.

Edit. Näin sun toka viestin. OK.

ti yläkropan treeni ja enne sitä rivejä, sitten lauantain yläkropan treeni ja perjantaina kunnon jalkatreeni, kyykkyjä ja vetoja!

alakropalle mavea, kyykkyä,jullea,sjmv,etukyykky
yläkropalle leuat,kulmasoutu,pystypunnerrus,penkki(hauiskääntö mikäli viitsii)
yleisliikkeet rive(raakana tai allemenon kanssa, raakana on "helpompi" ja tekniikka iskostuu nopeasti. Tempaus.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom