lihasta, läskiä tjms perseeseen/lantioon, mutta miten??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja stike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Terve!
Sellasta lähden tässä kyselemään että miten tulisi tavaraa tuohon mahan alapuolelle niin että tälläselle n.185/63 kaverille rupeis löytyyn oikeen kokosia housuja jotka ei oo liian lyhkäsiä tai liian leveitä. Mitä liikkeitä kannattas tehdä ja millasta tavaraa suuhun lykätä? Muutenkin massan etsintä käynnissä, tosin ollut koko elämän eli ruoka menee hyvin läpi ja juuri mitään ei jää näkyviin.. ):
Tällähetkellä olen jalasta hieman loukkaantunut mutta kuukauden sisällä sekin pitäisi olla kunnossa.
Kiitos! (:

Mulla aivan päinvastainen ongelma, eli pitäis saada perseestä massat ylävartaloon :D
Et ole ainut. Liian iso on perse mullakin, ei kohta kärsi tehdä kuin etukyykkyä :)

Vastaajalle: reisiin ja perseeseen saat kokoa etenkin jalkakyykyllä, jonka teet ns. ass-to-the-grass tyylillä eli aivan kyykkyyn asti niin alas kuin menee, eikä mitään vajaita kyykkyjä. Suorilta jaloin maastavetokin on hyvä keino kasvattaa takareisiä/persettä. Jos jalka on loukkaantunut, kannattaa kokeilla vaikka prässiä kevyesti.
Syö proteiinipitoista ja puhdasta ruokaa niin paljon että alkaa paino nousta. Esimerkiksi joku tumma pasta + tomaattinen jauhelihakastike on hyvä vaihtoehto, tai sitten vaikka kanaa ja riisiä. Välipaloilla esimerkiksi maitorahkaa, kaurahiutaleita ja mehukeittoa mixattuna, niin pysyy proteiinin saanti tasaisena. Riittävän proteiinipitoisella ruualla maha täyteen ja kovat treenit mukaan, ja lihasten kasvu lähtee nopeasti käyntiin.

Kyllä mave, sjmv ja kyykky kasvattaa sitä persausta todella hyvin. Itekkin olen nyt puolessa vuodessa saanut reidet ja perseen aivan eri kokoiseksi mitä ne ennen oli.

Suositut

Back
Ylös Bottom