Neuvot olisi tarpeen tällaisessa ongelmassa: olen tiputtanut kesän aikana noin 4kg ja saatan pudottaa vielä pari kiloa. Koska kuitenkin olen viime aikoina (=koko alkuvuoden ja pidempäänkin) treenannut laiskanlaisesti olen alkanut huolestua lihaksistani. Siis niistä vähistä mitä olen vuosien saatossa onnistunut keräämään. Haluaisinkin dietin loputtua ruveta treenaamaan taas säännöllisemmin/ kovempaa, mutta pelkään että kaikki läski minkä olen karistanut palaa takaisin. Kysymys kuuluu: Onko sitä lihasta mahdollista saada ilman että läskiä tulisi kauheasti kaupan päälle? Edes teoriassa? Erityisesti reisiin olen aina halunnut lisää muotoa, mutta kun ei ne tykkää kasvaa :(...
Aiemmin kun olen lihaksen toivossa treenannut paljon ja yrittänyt syödä on lopputulos ollut vain jonkin verran lihasmassaa (erityisesti käsivarsissa/olkapäissä) ja pieni pyöristyminen. Tästä voisi päätellä että ravintoa on ainakin ollut tarpeeksi.. mutta onko se ruokavalio sitten kuitenkin ollut ihan pielessä (= ravinto liian huonolaatuista)? Vaikea ihan uskoa kun kuitenkin asioista jotain tiedän. Jossain vaiheessa vaan tajusin kuinka paljon oli salakavalasti läskiä kertynytkään.
Aiemmin kun olen lihaksen toivossa treenannut paljon ja yrittänyt syödä on lopputulos ollut vain jonkin verran lihasmassaa (erityisesti käsivarsissa/olkapäissä) ja pieni pyöristyminen. Tästä voisi päätellä että ravintoa on ainakin ollut tarpeeksi.. mutta onko se ruokavalio sitten kuitenkin ollut ihan pielessä (= ravinto liian huonolaatuista)? Vaikea ihan uskoa kun kuitenkin asioista jotain tiedän. Jossain vaiheessa vaan tajusin kuinka paljon oli salakavalasti läskiä kertynytkään.
...
oot sä niin pro.