lihasryhmä kerran viikossa liian vähän?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Varmaan joku lihas jää pois, mutta "seiskaan" kuuluu pena, mave, kyykky, vatsat, leuat, pystyt ja haba. Vähän niin kuin arskaa mukaillen.

Ei siinä etteikö 3-4-jakoinen olisi huono. Mulle tulee vaan parempi tuntuma kolme kertaa koko setistä kuin kerran viikossa per lihas. Viimeistään parin päivän päästä tulee olo, että voisihan noitakin lihaksia taas treenata, mutta pitää odotella vielä maanantaihin asti..

No eihän sun oo pakko odotella maanantaihin asti? Ei se treenisykli ole mihinkään kiveen kirjoitettu. Jos tekee mieli treenata uusiks, niin treenaa :P kyllä mäkin oon tehny kolmejakosella kaks kertaa koko kropan läpi viikossa kun on siltä tuntunu.

Siis täh? Onhan tossa nyt selälle ihan tarpeeksi liikkeitä:

Päivä 1: MAVE
Päivä 3: Lämmittely soutu 5min; Leuanveto 2x8-10; Ylätalja leveä 3x10-12; Soutu 2x10-12; Kulmasoutu 2x10-12; Selkälaite 2x10-12

Treenataan ensin hauikset kovaa ja sitten seuraavassa treenissä selkä, ei hyvä.
Jos treenaan itse hauikset failureen keskiviikkona, niin perjantaina ei selkätreeni suju.

Tein ennen 4jakosen kerran viikkoon tai 1jakosen kolme kertaa viikkoo, välillä ohjelmaa vaihdellen. Nykyään teen 3jakosen kerran viikossa läpi. Treeni kestää n.1,5t ja kehitys on paljon kovempaa mitä ennen. Kuitenkin isolta osalta kehitys riippuu siitä levosta. Tässä kolme kertaa viikkoon treenamisessa on sekin hyvä puoli että pystyy hiukan sumplimaan jos ei joku päivä pääsekkään niin kerkee silti vetään treenit ja lepopäivät niinkuin pitää.

Mutta sitä on turha jahkailla mikä kenellekin sopii. Kannattaa kuunnella omaa kroppaa ja sen mukaan miettiä omaa ohjelmaa. Yhtäainoota oikeeta tapaa ei ole.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom