Lihasmassanlisäys treeniohjelma?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JuhLuu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen 74 kiloinen ja 184cm pitkä hoikka mies ja juuri palannut intistä,olen liittynyt kuntosalille ja tarkoitus on kasvattaa lihasmassaa mahdollisimman nopeasti ja tehokkaasti. Käyn salilla 4 kertaa viikossa mutta treeni on jäänyt vähän siihen että "teempäs nyt sitä ja tätä" eli ei kunnollista ohjelmaa. Apuna treeniä kohentaa Scitec Nutrition jumbo professional jauhe+hardsport.

Ruokailut

Aamu: Kaurapuuro,leipä (kananmuna,leikkele,juusto),Tee
välipala: Suklaapatukka/nuudeli
Lounas:Yleensä Lihaa/kalaa+(peruna,makaroni)+banaani+ maito+rehut
Protskut (Treenipäivinä)
Päivällinen:Lihaa/kalaa+(peruna,makaroni)+banaani+ maito+rehut
välipala jotain
Iltapala jotain

Yleensä kaloreista päätellen tulee jotain yli 3500 joten syönti ei ole ongelma

millaista treeniohjelmaa suosittelisitte minulle?
tarkoitus olisipäästä edes jonkinlaiseen kesäkuntoon =)!

Kiitos jo etukäteen =)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
SS tai G6. G6 on mun mielestä ennemminkin sellanen kesäkuntoon ohjelma, kun taas SS on kokonaisvaltasempi nopee voimatasojen nostattaja.

Joku perus 2-jakoinen ohjelma on varmasti myös hyvä kaksi kertaa viikossa läpi käytynä. Kyllä sitä lihaa saa jokatapauskessa oli se treenijako mikä tahansa, kun vaan treenaa kovaa ja ravintopuoli on KUNNOSSA. Eli kalorit ei tuu paskasta vaan kunnon ruoasta.

Zone-sarja -42%
Joo, ja ku opettelet käyttään hakua (tai katot noi stickyt, SS löytyy esim sieltä.. starting strength), niin sit kertoilee. Ei ny ihan kaikkee tarjottimel kuitenkaa. ;)

Joo, ja ku opettelet käyttään hakua (tai katot noi stickyt, SS löytyy esim sieltä.. starting strength), niin sit kertoilee. Ei ny ihan kaikkee tarjottimel kuitenkaa. ;)

Starting strength on kyllä aika surkea ohjelma lihasmassan lisäykseen.

PetkeJ sanoi:
SS tai G6. G6 on mun mielestä ennemminkin sellanen kesäkuntoon ohjelma, kun taas SS on kokonaisvaltasempi nopee voimatasojen nostattaja.

Ketjun aloittaja ei pyytänyt mitään "kokonaisvaltaista nopeaa voimatasojen nostattajaa", vaan haki lihasmassan lisäystä.

Starting strength on kyllä aika surkea ohjelma lihasmassan lisäykseen.
eihän ole, aloittelijalla. Varmasti tulee lihasta samaa tahtia kun jollain G6 sen lyhyehkön ajan mitä sitä tehdään. Plus voimatasot kasvaa paremmin. Josta seuraa taas jatkon kannalta kaikkee hyvää

Sen takia, kun kymmenen vuotta punttien kanssa vääntäneet jermut eivät tajua, että aloittelijalle sopii erilaiset ohjelmat, kuin heille.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo, mut neuvominen on samaa tasoa ku oisit ostamassa prätkää, ni jengi vaan luettelee mallien nimiä eikä sitten jaksa perustella mitään muuta.

Jos tähän jaksaa sitä G6 tai SS paskaa jankuttaa kuorossa taas, ni sitten kanssa neuvokaa aloittelijaa. Onhan täällä näitä kaiken kokeneita aloittelijoita jotka suoralta kädeltä voi heittää ohjelmaa tiskiin tietämättä kaverista ku nimimerkin.

Back
Ylös Bottom