Lihasmassa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mm]
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

mm]

Lihasmassa

Vinkkejä lihasmassan kasvuun. :puntti:

Onko mitään erityisiä treeniohjelmia joita kannattaisi suositella jos haluaa saada lihasmassan kasvamaan oikein kunnolla tietyille lihaksille?

Kannattaako minkälaista lisäravinnetta tällöin käyttää ?

Kannattaako tankoon mättää kuinka runsaasti rautaa ?

Miten sarjojen toistomäärien käy ?

Olisi mukava saada ohjelmaa mikä kohdistuu tietyille lihaksille tietyn ajan ja tämän myötä käydä vaikka kaikki lihas ryhmät läpi..

Itse olen painottanut monipuolisuuteen treeniohjelmaa tehdessä ja toteuttaessa jo pidemmän aikaa,
jokaiseen treeniin on pyritty änkemään jalat, selkä ja kädet.

Nyt olis hakusessa sellaista ohjelmaa johon olisi jaksotettu treeni eri lihasryhmiä treenaten.

Kertokaa myös kannattaako PYRAMIDI harjoittelu !

Onko mitään erityisiä treeniohjelmia joita kannattaisi suositella jos haluaa saada lihasmassan kasvamaan oikein kunnolla tietyille lihaksille?

Ei ole olemassa mitään tiettyä ohjelmaa millä lihasmassaa saisi hommattua. Tee 12-15 toistoa, joka kasvattaa hyvin lihasta. Treenaa painoilla, jotka ovat 50-80 % maksimistasi.

Kannattaako minkälaista lisäravinnetta tällöin käyttää ?
Jos et saa tarpeeksi proteiiniia, vitamiineja, hh ja muita hivenaineita syömisistäsi.

Kannattaako tankoon mättää kuinka runsaasti rautaa ?
Sen verran että jaksat tehdä 12-15 toistoa, jos ei mene niin vähennä painoa.
Miten sarjojen toistomäärien käy ?
12-15 toistoa per sarja 2-3 sarjaa per liike.
Olisi mukava saada ohjelmaa mikä kohdistuu tietyille lihaksille tietyn ajan ja tämän myötä käydä vaikka kaikki lihas ryhmät läpi..
Haulla löytää.

Itse olen painottanut monipuolisuuteen treeniohjelmaa tehdessä ja toteuttaessa jo pidemmän aikaa,
jokaiseen treeniin on pyritty änkemään jalat, selkä ja kädet.

Nyt olis hakusessa sellaista ohjelmaa johon olisi jaksotettu treeni eri lihasryhmiä treenaten.

Kertokaa myös kannattaako PYRAMIDI harjoittelu !
Testaa ja kokeile!

Jep, 12 toistosta ylöspäin jos haluat parantaa lihaskuntoa tai olet laihdutuskuurilla. Tai näin olen itse ainakin ymmärtänyt.

Aivan yksilöstä kiinni mikä toimii kenellekkin, kokeilemalla selviää. Jotkut vetää 20 toistoa per sarja, toiset 5. Toki toi kokeilu on vähän perseestä kun sitä pitäis käyttää jokunen kuukausi per metodi jotta näkis edes vähän että mitä eroa sillä on johonkin toiseen tyyliin, mutta bodaus nyt ylipäänsä tuppaa olemaan aika hidasta hommaa joten eikun kokeilemaan.

Kannattaako muuten noita palkkareita vedellä muutenkin kun treenin jälkee? Nimihän nyt kertoo että on palautusjuoma, mutta ainakin monien valmistajien kotisivuilla lukee, että "soveltuu myös lounaiden korvaajaksi"

ps: En nyt tiiä menikö oikeaan threadiin , mutta joo ;)

Itse jos lähden johonkin missä ei muoninta mahdollisuutta ole niin otan juurikin jotain jauhoa tai muuta sörsseliä mukaan. Eli siis voi vedellä.

Mitään perus lounasta en sillä lähtisi korvailemaan. Mutta jos tosiaan on muuten ruokailuasiat kunnossa ja jossain kohtaa ei pääse syömään niin hyvähän noilla on paikata.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse olen aina pyramidilla vedellyt puolet ohjelmasta ja puolet kiinteitä tyyliin 3x8. Pyramidilla pystyy vetämään hyvin loppuun saakka...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom