lihasmassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mullen
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by PattiPete
Se jatkuvuus on nimenomaan niin hemmetin tärkeätä. Kyllähän ne lihakset kohtuullisen äkkiä lähteekin jos lopettaa treenaamisen kokonaan. Tuo 170/55 on aika laiha, joten siinä en ihmettele tuollaista parinkymmenen kilon painonnousua.

Update, nyt 170/85

Se täytyy myös muistaa jos massan hankinta on tavoite niin aerobinen urheilu täytyy vahentää minimiin.Itse treenaan kovaa 3-4 krt. vkossa salilla ja ennen kävin juoksemassa 2-3 krt. vkossa.

Paino ei meinannut nousta millään kunnes polveen tuli rasitusvamma juoksusta.Viidessä kuukaudessa paino nousi 93 kg -> 102 kg.Tuossa nousussa ei ollut "lumilihaa" juuri nimeksikään.Pituutta on 193 cm.

Mielestäni hyvä opus treenamisesta yleensä on Ouraman Megaduty ja Megaduty update.Ainakin itselleni aukeni massatreenaus toidella tavalla kun olin opukset sisäistänyt.

Originally posted by Dbol
Se täytyy myös muistaa jos massan hankinta on tavoite niin aerobinen urheilu täytyy vahentää minimiin.Itse treenaan kovaa 3-4 krt.

Mä käyn 3 kertaa salilla, (ma, ke, pe) enkä liiku oikeen muuten mitenkään. Mitä nyt salille kävelen sen 3 kertaa viikos (n.1-1½km yhteen suuntaan) ja sitten arkisin aina kouluun. N.½ v reeniä takana suunnilleen tällä systeemillä, paino pikemminkin "laskenut" vaan, mutta kyllä huomaa, että sitä on vähän aikaa käynyt salilla ;)

"Sun pitää oppii syömään enemmän" joojoo... Mut ei se niin helppoa ole, ainakaan mulle :lol2:

Originally posted by mullen
Kuulin, että vuodessa voi maksimissaan tulla 5kg lihasta normaali keinoin! Ei kai voi pitää paikkaansa???

Aloittelijat voivat saada enemmän. Mutta kokeneemmille tuo 5 kiloa on jo yläkanttiin (naturaalina).

Mulla tulee ens maanantaina (24.2) treeniviikkoja täyteen kokonaista kaks. Paino on noussut nyt vähän yli 4 kiloa, voi olla että 5 menee rikki maanantaina. Vyötärö ei oo pahemmin levinnyt mutta tuntuu että olemassa olevat lihakset on hiukan tiukemmassa kunnossa kuin ennen aloitusta, mene ja tiedä.

Mittaan painon joka aamu aamukusella käymisen jälkeen, syötän painon exceliin ja se piirtää kaikennäköisiä mielenkiintoisia käyriä, pistän ne tänne ihmeteltäväksi kunhan vielä muutama viikko menee. Lisäksi mittaan kerran viikossa leposykkeen ja käsien ja jalkojen ympärysmitat 4 paikasta. Tilastoja pitää olla prkl! Mielenkiintoista muuten huomata miten painon muutos korreloi suoraan lepo- ja harjoituspäiviin nähden. Pari viikkoa tätä samaa tyyliä ja sitten koetan vaikka lisätä lepopäiviä ja katon miten se vaikuttaa.

Mulla tuo painonnousun on ollut aika ripeää mutta muutin elämäntyyliä aivan täysin eli siis reipasta salielämää ja paljon ruokaa + proteiinia aikaisemman lepäilyä + mysliä sijasta. Alkustatsit oli 189cm ja 75.4 kg joten kyllä tälläiseen tikku-ukkoon pitäis painoa helposti tullakin.

Ikinä en oo painanut enempää kuin 85 kiloa ja sekin johtui susta kuurista millä ei ollut mitään tekemistä treenaamisen kanssa, lisäpaino oli varmaan pelkkää nestettä kun läksi pois niin helposti. Mutta täten julistan julkisesti että tulevana juhannuksena pitää painon olla 85 kiloa eikä se todellakaan saa olla vyötäröllä! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom