Lihaskuntoa vai kehonrakennusta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja notko
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by JanneL
Vaihtoehto 3:Jos ei pääse salille oon itsemurhanpartaalla. Syön ku sika ja lisäravinteita myös. Mutta ei mitää roinaa... ainakaa vielä :lol1:

hahahahah:D "Syön kui sika ja käytän lisäravinteitakin". Must tuntuu et tosta saa vähän väärän kuvan susta, ku oot mun ikänen ja painat 60. Mä painan 72 kg, syön IHAN HYVIN (eli liian vähän) ja käytän lisäravinteita, enkä silti laitaisi itteäni 3 vaikka treenaankin ihan kovaa:) kolmoseen menee ihan selvästi vaan pro:t:)

edit: niin ja sun ja mun ei varmaan pitäisi edes tietää mitä roinaaminen on, koska siitä ei meille oo treenin kannalta mitään hyötyä ainakaan 10 vuoteen:)

Kuulun siihen ei-mainittuun ryhmään eli puhtaasti voimaa salilta hakemassa. Lihasmassa on yhdentekevää.

Täällä näyttäisi kovasti olevan tuota bodi-treenaria, mutta entäs puhtaan voimaan ystävät? Onko täällä meitä enemmänkin?

Kolmoseen painottuen täälläkin. Loukkaantumisen riskiä en ota enkä roinaile, mutta tavoite on melko lailla siinä lihastenkasvattamisessa ja ulkomuodon kehittämisessä.

Aika harvat täällä myöntää kuuluvansa tohon kolmosryhmään, vaikka kyse on karkeasta jaottelusta eli ei tarvi joka asian osua yhteen. Sopivin kohta - oma kohta.

Originally posted by Looney
Kuulun siihen ei-mainittuun ryhmään eli puhtaasti voimaa salilta hakemassa. Lihasmassa on yhdentekevää. Täällä näyttäisi kovasti olevan tuota bodi-treenaria, mutta entäs puhtaan voimaan ystävät? Onko täällä meitä enemmänkin?

Onhan meitä. Kovia voimanostajia lienee pakkislaisista useitakin, muita voimailijoita myös ja sitten on tämmöisiä wannabe voimailijoita, niinkuin minä :D Eli viime kesästä lähtien reenaan melko puhtaasti voimaa hakien. Lihasmassaa tulee jos tulee, mutta se ei ole mulle kovin tärkeää. Voiman lisääminen on reenitavoitteista ykkösenä ja terveenäkin olisi kiva pysyä.

hmmm... ehkäpä tuonne kolmoseen kallistuu..
Mulle lihasmassan lisäys on tärkeämpää kuin voiman lisäys.
(johtuu vaan siitä että olen niin heikko paska )

En ikinä aio kilpailla missään, mutta se olisi kiva jos joskus
koulutettava porukka olisi ihan :eek: minun kokoni takia...
:cool:

-Turhamainen, mutta rehellinen-

kyllä mulla menee tonne 2.5 haen salilta lihaksiin voimaa ja ulkonäköä nyrkkeilyssä ei pärjää ilman voimaa mutta tavoite olisi saada lihakset näkymään ja rtasvat matalalle

Originally posted by ZeiZei
edit: niin ja sun ja mun ei varmaan pitäisi edes tietää mitä roinaaminen on, koska siitä ei meille oo treenin kannalta mitään hyötyä ainakaan 10 vuoteen:)

Ja mihis sä ton perustat?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by ZeiZei
Mä painan 72 kg, syön IHAN HYVIN (eli liian vähän) ja käytän lisäravinteita, enkä silti laitaisi itteäni 3 vaikka treenaankin ihan kovaa:) kolmoseen menee ihan selvästi vaan pro:t:)

Mäkään mikään pro ole, tavallinen harvinaisen luikku, pitkä pojankloppi ja silti mä ainakin laskisin itseni kolmoseen. :)

Kummastuttaa vähän nuo painot omalta kohdalta, mä oon tähän asti syönyt enemmän tai vähemmän _HUONOSTI_, ihan liian vähän enkä oo paljoa kattonut mitä syön, mutta roskaruokaan en oo koskenut. Silti painan 80kg, ja vuos sitten painoin 22kg vähemmän. :confused: En oikeen tajua minne se paino on tullut, jonnekin se on piiloutunut kun ei oo lihaskaan kasvanu eikä maha roiku. :p

[

urheilijat: käy salilla oman lajinsa ohella saadakseen räjähtävyyttä ja voimaa.

voimalajien harrastajat: voimanostajat, painonnostajat, mahd myös vahvin mies/nainen-skabaajat.

ps. :) [/B][/QUOTE] :kippis1: :hmmm:

ite meen tohon 2,5 kohalle. tuskin on haittaakaa siellä salilla huhkia ja onhan se komeeta ku on vähän lihaksen poikasta hihassa :D. ite sain jo ruoskittuu itteeni vähän parempaa kuntoo, eli painoo vähän alas ja lihasta tilalle. (kehtas jo ostaa kireemmän neulepaidan, rintalihakset jo kivasti pullottaa :p)

En treenaa minkään toisen lajin ohella,kun ei ole enää sellaista urheilulajia rinnalla missä tästä salilla käynnistä olisi apua.Jos nyt ei lasketa sitä että kun treenaa niin jaksaa kesällä kantaa aseensa ja pukit kevyesti kisapaikalla.. :D
Joskus olisi hieno kisata vahva nainen-kisoissa.Ja lähinnä juuri sen voiman ja vähemmän nälkiintyneen näköisen ulkonäön takia..olanhan kai ikuinen heinänkorsi :)

Hei MrMikey ja Rouskis

Koripalloilija täälläkin, tosin nykyään saliharjoittelu on vienyt lähes kaiken mielenkiinnon.

Kehonrakennus-tyylillä vetelen, mutta jalkoja en ole jaksanu/ehtinyt/keksi_tähän_joku_muu_tekosyy treenata sitten viime kevään - kovan jalkatreenin jälkeen kun pelkkä käveleminenkin tuottaa pari päivää tuskaa. Nykyisellä viikkotahdilla jaloille ei edes jäisikään lepoa. Keväämmällä on tarkoitus jättää koris kokonaan ja keskittyä salitreeneihin.

MrMikey, minkä alueen 2. divarissa muuten pelaat? Ja missä jengissä, jos saanen kysyä?

Ja alkuperäiseen kysymykseen vastaten: 2,5

mielestäni en oikein sovi mihinkään ryhmään. salilla käynnin tavoitteeni ovat massan saanti ja tuloksien kasvu, haluan siis olla iso ja vahva.

en ota paitaani pois treenin jälkeen jotta näkisin lihakseni pumpissa :) enkä saisi kicksejä siitä että hauikseni olisi 2x nykyinen koko jos rautaa ei enempää nousisi. salilla saan tyydytystä siitä kun ylitän itseni, eli nostan enemmän kuin luulisin ja parannan vanhaa tulosta.

Originally posted by vitvall
mielestäni en oikein sovi mihinkään ryhmään. salilla käynnin tavoitteeni ovat massan saanti ja tuloksien kasvu, haluan siis olla iso ja vahva.

en ota paitaani pois treenin jälkeen jotta näkisin lihakseni pumpissa :) enkä saisi kicksejä siitä että hauikseni olisi 2x nykyinen koko jos rautaa ei enempää nousisi. salilla saan tyydytystä siitä kun ylitän itseni, eli nostan enemmän kuin luulisin ja parannan vanhaa tulosta.
Samoillla linjoilla ollaan, tosin mua ei tulokset kiinnosta enää kuin mavessa, kyykyssä ja penkissä. :) Onhan se tietysti bonusta jos pystyy nostamaan sarjapainoja esim. hauiskäännössä scotissa.

Kuulun tuohon 2 jos tällaisen vähä postaajan mielipide kiinnostaa. Mikäpä sen mieluisempaa kuin pitää kroppansa "mukavassa" kunnossa, jotta jaksaa opiskella ja joskus tehdä sitä duuniakin. Jalkapallo on myös kuulunut nuoruuteen, joten aivopesua ruumiin hyvinvointiin on tullut sieltä asti

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom