jos sulla on pohje kipeenä niin kyllä hauista voit veivata. mutta älä rasita samoja lihaksia suorasti tai epäsuorasti, pidä taukoa jos siltä tuntuu, ei siitä haittaakaan ole jos yhden päivän lykkää.
riippuu lisäravinteesta, jotakin kreatiinia kyllä, jos et jaksa syödä normaaliruokaa niin voit tehdä prode/hiilari drinkin. mulla ei mene ikinä lepopäivinä mitään lisäravinteita muuta kun kreat jos on "kuuri" päällä.
edit: pyri kuitenkin syömään jokainen ateria normaaliruuasta.
Itekki jumppailen MA,TI,TO,PE...eli keskiviikko aina taukoo...Kroppa nopee tottuu siihen ettei enään tunnukkaa samanlaiset lihaskivut...tosin näähän on aina melko yksilöllisii juttuja...Itse kysymykseen vastaus: itse en pitäisi taukoa ja jos pahasti painaa paikooissa ni sit kevyt treeni vaikka vaan ja hyvät venyttelyt päälle.
Hyvin voi ottaa välipäivinäki...maltoa ei tosin sillon niin pahasti tartte laittaa sekaan.
Ehtiikö lihakset surkastua (pienentyä) kolmessa tauko päivässä??
ei ne lihakset mihinkään katoa,ainoastaan kun reilussa viikossa alkaa pumppi katoamaan lihaksista niin saattaa äkkinäinen luulla että mihin ne lihat hävisi.enemmänkin psykologinen vaikutus.