Lihaskartta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja austin
  • Aloitettu Aloitettu
Löytyykö keltään linkkiä kuvaan jossa on koko vartalon kaikki lihakset ja niiden latinakielisest(?) nimet? Oon nähny semmosia esim. lääkäreitten vastaanottohuoneissa.
Ois hieno huoneen seinällä :p

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Menee mainostamiseksi...
www.rainerrajala.fi ja tuolta sitten verkkokauppa -> anatomiset opetusvälineet.

Sieltäpä ne haluamasi lihaskartat löytyy. Kartoissa on suomenkieliset ja latinankieliset nimet lihaksille. Ainakin omassa on. Eikä näyttäs olevan edes pahan hintaiset.

Juuri kävelin Kluuvissa, toisessa kerroksessa ja näin ko. julisteen.
Sellainen kehys-, taulu-, sisustuskauppa.
Hintaa oli 9.90 €

onko Ihmisen fysiologia ja anatomia kirja ostamisen arvoinen? aika kallis kuulemma.

Originally posted by nikke1
onko Ihmisen fysiologia ja anatomia kirja ostamisen arvoinen? aika kallis kuulemma.

Osta joltain joka on hakenut lääkikseen yms. Itse maksoin kyseisestä opuksesta 100mk. Hyvä kirja.

Itse pidän opusta ihan kätevänä...
Ostin sen kouluvuosina,joskus -96..ja silloin ovh. taisi lähennellä jo lähempää 300mk.
Kallis,mutta vuosien varrella tietojensa arvoinen....

Originally posted by austin
Löytyykö keltään linkkiä kuvaan jossa on koko vartalon kaikki lihakset ja niiden latinakielisest(?) nimet? Oon nähny semmosia esim. lääkäreitten vastaanottohuoneissa.
Ois hieno huoneen seinällä :p

MAINOS:

April 2003 Flex magazine, uskomaton lihaskarttajuliste!

Kuvat edestä ja takaa - koottu äänestyksen perusteella parhaista kehonosista kuten arskan rinta ja hauis, dorianin selkä jne.

Sisältää lihaksien latinankieliset nimet.

Oli pakko laittaa heti seinälle, voipi olla kyllä että avokki sen sieltä pois repiipi...

Vinkki

Älä ainakaan sitä Nienstedtin kirjaa osta. Vittu sitä on karsee lukea. Yhtä jännittävä kuin puhelinluettelo.

Re: Re: Lihaskartta

Originally posted by RiQ
MAINOS:

April 2003 Flex magazine, uskomaton lihaskarttajuliste!

Kuvat edestä ja takaa - koottu äänestyksen perusteella parhaista kehonosista kuten arskan rinta ja hauis, dorianin selkä jne.

Sisältää lihaksien latinankieliset nimet.

Oli pakko laittaa heti seinälle, voipi olla kyllä että avokki sen sieltä pois repiipi...

Kyllä ne Weiderin lehdet näköjään jotain osaa tehdä oikein?

Mulla on tossa seinällä kehystettynä ihmisen lihaskartta, ikäänkuin tauluna :D On muuten ainoo taulu mitä mulla on, mähän en mitään vitun Juhani Palmun töitä seinilleni laittais!;)

Onko tuo juuri se lihas, joka jatkuu kalvona toiselle kyljelle, suorien vatsalihasten ali? sitten sillä saakin vatsaa ojennukseen.

Riippuu siitä mitä haluat tietää.

Tuo opus on yleisluontoinen tietokirja ihmisestä joka kantilta.

Toi Ihmisen fysiologia ja anatomia maksaa joku 85 e ainakin täällä turussa, mutta kirjastossa on joku 4 kopiota. Kaipa sen juuri jostain divarista tai tutulta saisi alta 30 e. Itsellä on hankinna alla, vaikka kerran lainasinkin kirjastosta. Tosi hyvä kirja, jos toi kroppa kiinnostaa. Tosin asiaa on aika paljon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom