Juu, näin mullakin. Oli vaan hyvä fyssari, joka totesi että... "SI-nivelen kivut voivat johtua tästä, TAI... Tämä voi olla seurausta niistä kivuista... Jaloissasi on sentin pituusero."Eräällä tuttavallani oli ollut selkäkipuja, ja joku fysioterapeutti oli sitten todennut erimittaiset jalat johtuen jonkun SI-nivelen(?) väärästä asennosta. Jollain niksautuksella oli sitten parantunut. Itse katselin eilen itseäni peilistä ja musta tuntuu että mulla on vasen puoli lantiosta koko ajan edellä oikeaa, eli kuljen vähän niinkuin sivuttain.
Perään tuo totesi että haluaa varmistua, eikä heti määrää korokepohjallista. Neuvoi liikkeen jota tein joka ilta pari minuuttia ja kahden viikon päästä kontrollissa oli selkäkivut tiessään ja jalat saman mittaiset.
Ja mulla myös varmaankin jotenkin kierosti asettunut lantio. Parhaiten huomaa jos laittaa varpaat samalle viivalle ja koittaa siirtää jalkoja sivulle ja viereen (tyyliin "asento, lepo"). AINA toinen jalka asettuu automaattisesti edemmäs kuin toinen. Ja jos ne on samalla viivalla, tunne on kuin olisin hieman sivuttain. Kun vain saisi aikaiseksi, kävisin sen tutkituttamassa myös.