Lihas ja tatuoinnit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Necor
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
Terveps...

Olisin kysynyt vähän hassun kysymyksen lihaksista ja tatuoinneista... Oon nyt monta vuotta haaveillut ottavani jonkin tatuoinnin, luultavasti paikkana on käsi jossa on myös lihaksistoa luonnollisesti :D En vielä ole ottanut tatskaa, enkä alottanut salia eli lihaskasvua ei vielä ole alkanut tulemaan. Toki tatuoinnin tyyppikin on avainasemassa, mut luultavasti se tulee olemaan pienehkö, eli ei mikään "ketju hauiksen ympäri".

Siispä lykätäkö tatuoinnin ottoa sen "venymisen" pelossa vai ottaa se vaan nyt ja katsoa mitä tapahtuu? :D Sori, oon vähän polhö.

mulla on herännyt kannsa sama kysymys. Suonet ei haittaa ainakaan, sitä kysyin heti ensimmäisenä. Käteen olen ottamassa ja kädet kyllä kasvaa koko ajan, joten se selviää sitten. Luulenpa ettei se lihasten kasvu haittaa tatskan ottamista:)

Ite kanssa miettinyt samaa asiaa, ja päättänyt että treenaan vuoden tai kaksi ennen kuin otan tatuoinnin, jotta pahin kasvupyrähdys on ohi. Venähtänyt tatuointi kun ei välttämättä näytä hyvältä.

Tokihan kannattaa miettiä vähän mitä haukkaan tatuoi. Joku kuva ei venyneenä näytä kovin kaksiselta, mutta toisaalta taas jonkun tribaalin venähtäminen ei haittaa yhtään mitään.

Mistä tulikin heti mieleen häijy idea :) Tatuoi senttimitan hanskaan niin näkee kehittymisensä :)

Varautukaa nyt no lahtokuopissa siihen etta kun sen tatskan kerran ottaa niin, siita riippumatta pullisteleeko patti myohemmin, niin kylla lahtokohtaisesti pitaa varautua siihen etta touch-uppia siihen tarvii vuosien kuluessa, eika siina mitaan, tama nyt monesti kerrotaan vasta siina vaiheessa kun neulat laulaa jo.

nimim. kokemusta on, tama koskee erityisesti yhtalaista varia vaativiin kuvioihin, olen itse jo kerran pohkeen kuvion tayttanyt, siina kun on sen verran tasaisesti kauttaaltaan varia, kulumiseen vaikuttaa mm. myos kloorivesi (missa itse platraan aika paljon, triatleetti kun olen) ja ties mitka tekijat.

Tuo touch-up on ihan lapihuutojuttu taisi itella menna jotain 5-10 min kun varia vaan lisattiin sekaan ja tasoitettiin, en osaa sanoa tarkemmin miten usein sita keskimaarin tarvii kun se riippuu niin paljon siita kuviosta, miten taynna varia ja kulutuksesta. :thumbs:

Mullaki suunnitelmissa ottaa erään henkilön kasvot olkapäähän, mutta ei uskalla kun se venyy kuitenkin iha vituiks ja joutuu joka vuos hakkaa uuet värit :(

Nytkin löytyy yks kuva parin vuoden takaa, mutta sillä nyt ei oo mitää välii vaikka venyis ja paukkuis..

Tokihan kannattaa miettiä vähän mitä haukkaan tatuoi. Joku kuva ei venyneenä näytä kovin kaksiselta, mutta toisaalta taas jonkun tribaalin venähtäminen ei haittaa yhtään mitään.

Mistä tulikin heti mieleen häijy idea :) Tatuoi senttimitan hanskaan niin näkee kehittymisensä :)

Siis.. se senttimittahan vaa venyy ja vääristyy, en yhtää tyksäis :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ottakaa ahvenen kuva. Kun lihas kasvaa niin se näyttää delfiiniltä ja sitten kun vielä lihas turpoaa niin se näyttää valaalta.

Eipä tuota kyllä huomaa. Itsellä on molemmissa käsissä ja tossa forkun kohdalla menee ympäri ja se on jopa jonkun verran turvonnut. Ei ole värit lähtenyt eikä levinnyt.

koko käsi tatuoitu eikä ainakaan viel oo venyny.. eipä oo kyl käsikään hirveesti kasvanu :D mut tutulla paljon tatuointeja ja lihonnu ajanmyötä paljon (+40kg)eikä silläkkään paljoa ole venynyt, ei ainakaan niin että hirveesti haittais/huomais. tämäkin tietty riippuu kuvasta ja yksilöstä niinkuin vähän kaikki.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom