lihaksista.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kynis!
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Riippuu abaut miljoonasta asiasta, mutta ota kuvat vaikka kuukauden välein ja sitä kautta pystyt vertailemaan onko mitään tullu liisää ja mitä. :kuvia:

Jos on ravinto,lepo ja harjoittelu täysin kunnossa,nii eipä siinä hirveitä aikoja tarvi,että näkee ihtesänsä muutoksia..Mutta se on sitte eri asia millon muut näkee :D

abine sanoi:
Riippuu abaut miljoonasta asiasta, mutta ota kuvat vaikka kuukauden välein ja sitä kautta pystyt vertailemaan onko mitään tullu liisää ja mitä. :kuvia:

Näin se ois omallakin kohalla tarvinnut silloin joskus tehdä.

Jos perusasiat on kunnossa (treeni, lepo, ravinto) niin muutamassa kuukaudessa alkaa jo jotain varmasti näkymään.

Sitähn ny saa treenata yli sata vuotta,että saa rupee mietti,että onkohan nää lihakset ny vieläkää tarpeeks isot

Kyllä muutamassa viikossa jo alkaa näkymään tietynlaista tiukentumista. Tossa joku vuosi sitten treenasin massapainotteisesti ja 1,5 vuodessa tuli 15 kiloo lisää. Rasva% nousi 7-11:a, joten muutakin tuli, kuin läskiä. Nyt voimatreeniä melkein pelkästään ja paino pysyy kokoajan samana.

Itse huomasin vuoden kuluttua, että on salilla käymisestä jotakin hyötyä ollut, mutta vieläkään ei lihaksia tarpeeksi ole joten kasvu jatkuu...

Oon treenannu pauttiarallaa 14 vuotta, eikä näytä omasta mielestä miltään... Byääääh! :nolo:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Poser sanoi:
Oon treenannu pauttiarallaa 14 vuotta, eikä näytä omasta mielestä miltään... Byääääh! :nolo:

Joo, samaa mieltä. Mun mielestä sä oot kauhee kynis.

P.S. :lol2:

ddddddd

Kun tää nyt oli täällä aloittelijoiden osastolla, niin tohtii kyniskin vastata jotakin :nolo:

Oon nyt käynyt varsinaisesti salilla kunnon ohjelmaa tekemässä n. 3 kk ja sitä ennen pari kk kotona vähän totuttelua niin en itse näe oikeen paljon mitään eroa ja päätin etten mittaile mitään ennenkuin täys vuosi on kulunut, mutta piti nyt kumminkin... hapat on kasvaneet molemmat n. 4cm, reidet 5-6 cm, pohkeet ei yhtään, mutta rinnanympärys oli kasvanut kanssa muistaakseni n. 6-8 cm about. Paino on noussut tänä aikana 4-5 kg ja emäntä tuumasi, että olen tullut "linjakkaammaksi" :lol2: -Ehkä lihakset tosiaan vähän erottuu paremmin, mutta pientähän tämä on, vaan on kiva nähdä että meikäläinenkin kuitenkin kehittyy kun olen aina pitänyt ettei minulla ole lihaksia mitä ruveta kasvattelemaan :( :D

Poser sanoi:

:anssi:

Tai no, mistä mä voin tietää miltä sä omasta mielestäs näytät. Mutta moni täällä ei koskaan ole lähelläkään siinä kunnossa mitä sinä olet niissä kuvissa ollut mitä oon susta nähnyt.

Kynis! sanoi:
Kuinka monta vuotta saitte harjoitella että lihakset rupesivat näyttämään joltain? :D
Sitä en tiiä, mutta 6kk päästä voi jo ennen ja jälkeen systeemistä huomata aika selvän eron. Ainakin minun kohdalla.

Threadin aloittaja varmaan tarkoitti, että milloin ihmiset/itse alkoi huomata lihaksikkuuden vaatteiden läpi+yleisesti. Itellä kesti about 5kk, että muut alkoivat huomata. Alussa kasvu oli aivan järkyttävää.

jessh joku 6kk tais olla niin sai hieman jo kommenttia muuttuneesta ulkonäöstä... sitä ennen huomas vain raskausarvista :hyper:

Zone-sarja -42%
Itellä tuo huomaaminen vaatii enemmän aikaa koska sitä tottuu kokoajan itsensä näkemiseen. Itelle alettiin sanomaan että näkyy kasvua muutaman kuukauden reenin jälkeen, puoli vuotta meni että alkoi itse uskomaan että prkl, kyl mä vaan oon kasvanut. Mutta silti on kasvanut aivan liian vähän, vielä on pitkä matka eessä.

Mä oon käyny kohta 4 kuukautta salilla (2 tai 3 ekaa viikkoa tosin meni aika perseelleen, esim jalkoja en silloin vielä treenannut :D) ja kyllähän tulos näkyy aika selvästi varsinkin käsiin on tullut lisää paksuutta josta olen kuullut myös kommenttia et "vähän äijän kädet on kasvanu". Siitä tulee tosi hyvä fiilis kun joku kehuu vaikka eihän nää vielä mitkään isot oo :D ihan hyvin on myös tullu muihin lihaksiin massaa aikaan nähden. Laiha poikahan mä vielä oon mutta koko ajanhan sitä kasvetaan ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom