lihaksilla vartaloa muokkaaman

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen uusi täällä, niin moro kaikille.
Ensimmäiseksi haluaisin kysyä teiltä vähän vinkkejä.
Tossa vähän aika sitten laihdutin aika paljon ja jäi vähän iho roikkumaan tossa mahan kohdalla. Minulle on ehdotettu, että asian voisin korjata hankkimalla kunnolla lihaksia, olen nykyään siis aika pieni 187cm ja 70kg.
Ideani olisi olisi jos vaikka joka aamu ennen aamiaista tekisin lenkin ja päivällä söisin sitten normaalisti, proteiini painoitteisesti tieteenkin. Salilla käynyt nyt vasta kuukauden, että aika aloittelija olen. Mitä vinkkejä teiltä viisaimmilta saisin?
Haluaisin treenata jokaista osa-alueetta mutta ylävartalo painoitteisesti, jotta saisi mahan vähän paremmaksi. Lihota(läskiä) en haluaisi lisää, mutta lihakset ovat tervetulleita, että kaikki vinkit kelpaavat.
Kiitos teille jo etukäteen

- syöt noin 500 kcal enemmän kuin kulutat
- katsot tuolta treeniohjelmista jonkun massatreenin periaatteet
- lepäät tarpeeksi, lihas kasvaa levosssa.

Lenkkeily sitä lihasta ei kasvata, mutta jos siitä on muuta iloa niin siitä vaan. Tosin lenkki joka aamu kuulostaa paljolta jos tavoite ei ole juoksukunnon parantaminen tai laihdutus.

Ja se nahka kutistuu sun ikäsellä kyllä itsestäänkin.

Aamulenkin tarkoitus on saada vähän sitä rasvaprosenttia alemmas, jolloin nahka kuulemma myös kiinteytyy paremmin. Kiitoksia neuvosta kylläkin ja lisävinkit on tervetulleita :worship:

no mutta jos koitat laihduttaa ja kasvattaa lihasta samaan aikaan tulee siitä vaikeaa/mahdotonta. tolla painolla ite alkaisin vaan hommaamaan sitä lihaa sinne nahkan sisään..cockton tossa jo sanoikin kaiken oleellisen eli ei muuta kun hyvää jatkoa ja oikean harrastuksen parissa olet :thumbs:

Itse olin samaa kokoluokkaa kanssasi kun rupesin käymään salilla.. ennen sitä lähinnä juoksin ja treenailin kotonani käsipainojen kanssa satunnaisesti, tein vatsoja jne.. ja voin sanoa että ulkonäkö ja kunto kohenivat kyllä huomattavasti kun vaan rupesin syömään kunnolla ja unohdin vähäksi aikaa sen kilojen tarkkailun. eli siis se vatsa ei välttämättä näytä juuri miltään jos vaan keskittyy sen ja (olemattoman) rasvaprosentin pienentämiseen. Oman kokemukseni mukaan suosittelisin vaan treenaamaan salilla kovaa ja syömään kunnolla sen vuoden tms. ja sen jälkeen vasta miettimään kunnolla rasvojen pudottelua. Tietenkään siis en kannata mitään sikabulkkia mutta ei pidä säikkyä pientä painonnousua rasvan muodossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom