Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä kyllä luulen että tossa dre:n videossa on vähän elokuvateollisuus auttanut
Sanotaa että prosentit on varmaan yli 80%:DOnks toi tosiaan jonkun mielestä niin "kovassa" kunnossa? Kyllä toi paremmassa kunnossa on kun yli puolet pakkislaisista mutta eipä toi kunto nyt mikään mahdoton ole.
Tossa on esimerkkinä kuva kaverista 4 vuotta sitten.
Onhan siinä lihaa kerääntyny. Ensin tosin kesti etsiä traileri joka olisi laadultaan siedettävä. Tainnu 720p traileri, puhumattakaan full HD, ollut leffan budjetin ulkopuolella.Eiköhän tredin voittaja ole tässä Michael Jai White elokuvassa blood and bone, vitullisessa lihassa näyttelijäksi
trailer http://www.traileraddict.com/trailer/blood-and-bone/trailer-b
Kyl. Sarjaa kun vielä seuraan niin onhan ton huomannut. Ennen Ackles oli se harteikkaampi. Tosin näyttää vielä isommalta itse sarjassa, eli siis tuota kuvaa enemmän. Forkut ainakin saanu damagea, siis sarjan perusteella ei ihan niin paljon tuon kuvan.Jared Padalecki ainakin näyttäisi ihan hyvässä kunnossa olevan. Lisäksi helvetin pitkä (1.93m) niin näyttää ainakin Supernaturalissa aika isokokoiselta.