Lihaksikkaimmat näyttelijät/laulajat

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tom Cruise vaikka aika lyhyt onki
Miten se lyhyys liittyy lihaksikkuuteen? Vai onko se Tompan kirous, että aina pitää mainita hänen olevan lyhyt? Tai no jos hieman päälle 170 cm lyhyeksi mielletään,
tosin olen aina ihmetellyt, miksi se pitää joka paikassa mainita erikseen?

Till Lindemann on edelleen aika skrodessa kondiksessa.

rammstein3_ps.jpg

Kuinkas uusi tää kuva on?

Moskovan keikallahan (2005) lindeman oli valitettavasti päässyt vähän läskistymään.. :D

Huva bandi, ei siinä mitään :rock:

Lateef Crowder

Eddy%20Gordo%20Lateef%20Crowder.jpg

eddy6193gh7.jpg

ixglcz.jpg

Miten se lyhyys liittyy lihaksikkuuteen? Vai onko se Tompan kirous, että aina pitää mainita hänen olevan lyhyt? Tai no jos hieman päälle 170 cm lyhyeksi mielletään,

Lyhyet ihmiset omistavat lyhyet raajat, vähän jo pihviä niin näyttää isommalta kun onkaan vrt 190cm kaveri. ja kyllä, 170cm on lyhyt.

Eikä esimerkiksi De Niron pituudesta yleensä kirjoitella, vaikka ei taida olla juuri Cruisea pidempi.

Nelly näyttäisi paisuneen jonkin verran
nelly1.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kuinkas uusi tää kuva on?

Moskovan keikallahan (2005) lindeman oli valitettavasti päässyt vähän läskistymään.. :D

Huva bandi, ei siinä mitään :rock:

Katoppa, joku ehti mua ennen.. Itse olen tälläinen Jukka poika ja Kapteeni Ä-ni tyylisen rallatuksen kuuntelija, Metallica ja muut on ihan kauhistus, mutta jotenkin Rammstein vaan kuulostaa hyvältä.

Eniten yllättää, että hän on ollut tikissä niin helvetin kauan. Aina kroppa yhtä tiukassa kuosissa, vaikka ikääkin tulee.

Thor -elokuvan Chris Hemsworth vähän pumpannu roolia varten. Hanskat ihan kondiksessa.

ChrisHemsworth-Thor-03.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom