Lihaksiin ja painonnostoon liittyvä kysymys

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Millaisia liikkeikä kannattaisi tehdä, että saisi lihakset jotka näkyy aina, eikä silleen, että ne näkyy kun koukistaa kädet?
Toivon, että ymmärsitte mitä tarkoitan:D

Laihduttamalla, saat rasvakerroksen pois lihasten päältä jolloin ne erottuvat paremmin.

Pilknus. Laihduttamalla järkevästi ;) (voiko sitä periaatteessa kutsua varsinaisesti edes laihduttmiseksi..varmaan parempi nimitys dieettaaminen), eikä tiputtamalla koko kehon painoa lihasten kadotessa... niin että lihas säilyy lähes ennallaan ja rasva palaa pois päältä.

Ei, minulla ei ole rasvakerrosta lihaksien päällä. Lisäksi, olen vasta aloittanut lihaksien kehittämisen ja ajattelin, että jos treenaa tietyssä asennossa, niin lihakset näkyy vain jos koukistaa kädet, joten päätin kysyä missä asennossa saa sellaiset näkyvät lihakset.

Ei, minulla ei ole rasvakerrosta lihaksien päällä. Lisäksi, olen vasta aloittanut lihaksien kehittämisen ja ajattelin, että jos treenaa tietyssä asennossa, niin lihakset näkyy vain jos koukistaa kädet, joten päätin kysyä missä asennossa saa sellaiset näkyvät lihakset.

Eli jää vaihtoehdoksi, että liian pienet lihakset? Pelkistettynä kasvatat isot lihat ja diettaat pois rasvat. Tietty asento? Lihaksen jännitystila?

Ainoa keino saada ne lihakset näkymään kunnolla myös levossa on kasvattaa tarpeeksi isot lihakset. Eli ihan perustreeniä vaan, ei mitään poppakonsteja. Ja tietenkin myös oikeanlaista ruokaa tarpeeks naamariin ja lepoa.

On enemmän kuin epätodennäköistä, ettei sinulla ole rasvakerrosta lihaksien päällä, koska sellaisen tilan saavuttaminen vaatii jo paljon työtä ja sanoit olevasi treenannut vasta vain vähän aikaa. Tietenkin lihaksienkin pitää olla jonkin kokoiset, että ne voivat näkyä, mutta kyllä tuo rasvakerros on mielestäni vielä enemmän vaikuttava tekijä.

ps. Vaikka ei ole lihava, omaa silti melko varmasti lihasten näkyyttä haittaavan "tavallisen ihmisen" rasvakerroksen..

Eikun vaan reenejä!

miten saat näkyvät lihakset??
No treenaat perkeleesti ja perkeleen kovaa,siihen ei oikeesti oo oikotietä.Mitä isommat lihakset,sitä paremmin näkyy

Suositut

Back
Ylös Bottom