lihaksia luiden ympärille !

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja plouka
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Auttakaahan joku vähän. Olen 18v poika, harrastan salibandyä ja nyt päätin alottaa salilla käynnin. 186cm/63kg. Miten minun kannattaisi reenata jotta saisin lihaksia kasvatettua ja tietysti lisättyä voimaa? Entäs ravintopuoli ja lisäravinteet? Mahdollista reenata viikossa noin 3-5 kertaa, jos käyn salilla vaikka sen 4 kertaa viikossa niin miten lihasryhmät kannattaa jakaa? Salibandy reenejä ei ole nytten joten voin panostaa kokonaan salilla käyntiin !

Yhtä parasta ohjelmaa ei ole olemassakaan, mutta minulla oli harrastusta aloittaessa aika lailla samat mitat kuin sulla ja jos nyt alkaisin alusta niin HST olisi mun valinta. On monipuolista, vaihtelevaa ja helppo lähteä alkuun kun tietää jo salille mennessä tarkalleen mitä tulee tekemään.

ite teen 2-jakoisella ohjelmalla kun käyn 4 kertaa viikossa
1.päivä työntävät Rinta,Ojentat,Olkapäät,Etureidet
2.päivä Vetävät Selkä,Haukka,Pohkeet,Takareidet

Sit jos haluut lihas massaa syöt kaloreita n.+300-500 tai ostat niit massavalmisteita niist saa helposti lisää kaloreita

2-jakoinen IMO paras. +500kaloria sanoisin. :offtopic: Oletpas ihan perkeleen laiha jätkä :offtopic:

mitä tarkottaa HST? Joo, tavoitteet sinänsä kehoilussa koska tottakai lihaksista on höytyä sählyssäkin, mutta en ruvennu käymään salilla ainoastaan salibandyn takia. Pitäs vain löytää sopiva jako eli mitkä ryhmät just sinä päivänä ja mitkä taas toisena päivänä? Onko whey3 hyväjuoma jos meinaa lisää massaa saada?

Jos ateriointi (proteiinin saanti) on muuten kunnossa, niin vaikka rypsiöljyä naamariin. Turha alkaa juomaan mitään massajuomia, mistä saa suurimmaksi osaksi nopeita hiilareita ja hieman proteiinia. Muuten massajuoma saattaa olla hyväkin, jos ateriat kusee.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom