Lihaksia kasvattava geneettinen mutaatio löytynyt.

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
stranger sanoi:
"Not yet 5, he can hold seven-pound weights with arms extended, something many adults cannot do." :david:
Ymmärtäisin, että jäppinen tekee krusifiksissa kolmen kilon hantteleilla pitkän pidon. Ei musta mikään deivid-väite, ettei onnistu harjanvarsikroppaisilta, tosin vipuvarretkin on aikuisella pidemmät.

Pietari Suurihan sai aikanaan kuningasidean tuottaa erään 2 metrisen kapteenin avulla
joukko supersotilaita. Siis pietarilaisten aatelisnaisten avulla. Homma kaatui
kun kovin moni nainen ei innostunut ideasta....

Dopey sanoi:
Ymmärtäisin, että jäppinen tekee krusifiksissa kolmen kilon hantteleilla pitkän pidon. Ei musta mikään deivid-väite, ettei onnistu harjanvarsikroppaisilta, tosin vipuvarretkin on aikuisella pidemmät.
Älä nyt Dopey jaksa... Jos aikuinen ei jaksa pitää kolmen kilon hantteleita krusifiksissa, niin kyllä jotain on vialla ja pahasti, eikä kyse edes ollut yksittäistapauksesta: "something many adults cannot do." Ja pitkästä pidosta ei ollut mitään puhetta... Lisätään vielä, että vaikka olin aina lapsena pieni ja heikko, niin alle kymmenen vanhana pidin krusifiksissa kolmen kilon vinyylipainoja reilusti yli minuutin. :arvi:

stranger sanoi:
Älä nyt Dopey jaksa... Jos aikuinen ei jaksa pitää kolmen kilon hantteleita krusifiksissa, niin kyllä jotain on vialla ja pahasti, eikä kyse edes ollut yksittäistapauksesta: "something many adults cannot do." Ja pitkästä pidosta ei ollut mitään puhetta... Lisätään vielä, että vaikka olin aina lapsena pieni ja heikko, niin alle kymmenen vanhana pidin krusifiksissa kolmen kilon vinyylipainoja reilusti yli tunnin. :arvi:

Vähintään.. :worship:
Minäkin tahdon mutantiksi..

20040623NY192.jpg

Aika hyvät reidet 7-kuukautiselle. :worship:

stranger sanoi:
Älä nyt Dopey jaksa... Jos aikuinen ei jaksa pitää kolmen kilon hantteleita krusifiksissa, niin kyllä jotain on vialla ja pahasti
Olkoon sitten niin, ei ole itse tullut kolmen kilon pinkeillä vinyylihantteleilla vähään aikaan treenattua niin en osaa tuota suhteuttaa.

Salilla käymättömien kuntotestejä joskus seuranneena voin silti uskoa, että toi on kova tavoite naiselle, joka ei esim. pysty tekemään yhtään istumaannousua. Näitäkin on yllättävän paljon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom