Lihaksia alottelijalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja noveau
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Do diin! Elikkäs alotin nytte pumppaamisen. Pituutta 182 cm ja painoa 93kg, tarkotus olis saaha tohon läskin tilalle sitä lihasta. Sarjat on jo kohallaan ku parin kaverin kanssa on tullu sääettyä niitä, mutta tarttis vielä tietää että mitä lisäravinteita tarttis ku haluais saaha sitä lihasta tuohon vartaloon?

Budjetti on sitten opiskelijabudjetti luokkaa joten ei mitään überhintavii ravinteita tartte ehotella. Lähinnä jotaki proteiinihäslinkii tai tommosta joka kasvattais niitä paljon kaivattuja lihaksia tehokkaammin ku ruokavalio on aika niukka tälä hetkellä.

palautusjuoma on tosi hyvä.. se tehoaa varmasti..!! ja sen ei pitäs olla ihan ylivoimasen kallista... se tepsi mun kohdalaa todella hyvin.. aloittaa lihasten voimakkaan kasvun..!!!

Ehkä kannattais aluks sijottaa ne rahat siihen niukan ruokavalion parantamiseen. Lisäravinne on todellakin LISÄravinne niinkuin nimi kertoo. Eli siis eka ne muut safkaamiset kuntoon ja sen jälkeen vasta sitten lisäravinteita käyttämään.

¤Ando¤ "JUMI" sanoi:
palautusjuoma on tosi hyvä.. se tehoaa varmasti..!! ja sen ei pitäs olla ihan ylivoimasen kallista... se tepsi mun kohdalaa todella hyvin.. aloittaa lihasten voimakkaan kasvun..!!!
Olisko sulla suositella jotaki tiettyy merkkii?

¤Ando¤ "JUMI" sanoi:
SF.... se on hyvä!!! kokemuksen syvällä rinta äänellä!!!

IMO nuo SF:n kamat on ehkä paskimman makusia jauhoja mitä tiedän. Hinta voi olla kohillaan, mutta mikään muu ei sitten taida ollakkaan... :urjo:

SFää ostin ihan eka pussini, hera flavoria tais olla ja hyi *una kun maistui *unalle että joo..
Lisäprodet vaan messiin mutta valitteppa pakkikselta vaan Fastia ihan näin alkuun vaikka vadelmana, kyllä menee alas ja myöhemmin sitten hifistelyjä jos niitä kaipaat :) (laadukkaammat prodet)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ku mä alotin puntin nii ensimmäiset lisäravinteeni oli:

Hiilarit:
Fast malto 5€
Fast dextro 5€

Protskut:
Fast Whey3 25€

Krea:
SF Kreatiinimonohydraatti

Joo nii suosittelen käyttämään Fastin tuotteita, ne on todettu toimiviks ja ei oo niin kalliitakaan. Fastin kreatiinimonohydraatti=paras(hinta 30-40€) suosittelen :rock: .

:offtopic:
Käytin purkin tota SF kreaa ja kuulin sit et siitä ois löydetty jotai horkan esiasteita.. Et kiva :rolleyes:. Ja et sitä ei enää myytäis ku siitä löydettiin sitä horkkaa... Ja ei sitä myydäkkään enää! Ainut SF tuote mitä oon nähny enää myynnissä on SF Insuliini, ainaki täällä Joensuussa päin :P.
:offtopic:

Vegeta_J sanoi:
Joo nii suosittelen käyttämään Fastin tuotteita, ne on todettu toimiviks ja ei oo niin kalliitakaan. Fastin kreatiinimonohydraatti=paras(hinta 30-40€) suosittelen :rock: .

Osta ensin vaikka jauheliha ja rahkaa. Jos rahaa jää yli oikean ruuan jälkeen, osta halpisheraa vaikka pakkiksen kaupasta iso säkki + 4kg säkki panimosokeria (dekstroosi) lähimmästä marketista.

Hera80 5 kilon säkissä on jo hinnaltaa ihan ok halpisheraksi.

Hera80 5kg Maustamaton EUR74.90
4kg säkki panimosokeria 8€
=
82,90€ (riittää n. 200 palautusjuomaan)

Muuten, jokin raja siihen pakkiksen nuolemiseenkin. Se, että pakkis myy Fastia, ei tee siitä täydellistä tai edes laadukasta sarjaa. Ei kenellekkään asioista jotain tietävälle, tulisi mielenkään väittää Whey3:sta laadukkaaksi tai halvaksi tuotteeksi. Se on edelleen järkyttävän hintainen halpishera, kuten oli muutama kuukausi sittenkin :down:

Itse ainakin otin hera80:n, malton ja maitoprotskun... Noilla pärjää jo aika pitkälle. Turha ruveta alussa hifistelemään ja mieluummin välipalaksi vedät vaikka rahkaa tai tunaa kuin heraa...

Ja tosta fastin kehumisesta, kyllä muistan vielä sen kun fastia ei vielä pakkiksella myyty, niin ei sitä kyllä suositeltukaan... Yhtäkkiä mielipiteet muuttuneet vaiko laatu parantunut? Tuskinpa...

Sain sellasen käsityksen että tarkotus ois polttaa tosta painosta rasvaa pois, ei se lihas varmaan korvaa sitä rasvaa jos syö paljon lisäravinteita(=energiaa). Ruokavalio kuntoon ja punttia niin rasvapalaa ja lihakset kasvaa, sitten lisäravinteita kun vararengas on kutistunut hiukan, jos siltä tuntuu että puhti ei riitä..

HUOM! En ole asiantuntija tällä saralla mut näin luulisin, kumotkaa tai vahvistakaa viisaammat

Mie ainakin oon käyttäny Fastin tuotteita jo yli puoli vuotta ja hyvin on toimineet, ja oon ollu tyytyväinen niihin alusta asti, ja ennen kuin pakkiksessa edes myytiin niitä. Tyhmää että mua syytetään Fastin tuotteitten kehumisesta koska niitä myydään pakkiksessa :P. Mä oon niihin tyytyväinen koska ne toimii ja ne on musta halpoja(pakkiksessa ne on aika helvatan kalliita!!).

heraa esim nutripulssan whey 8100 on aika edullinen (n.10-17e) ja siihen maltoo tai rypälesokerii esim fastin dextro (6-10e) Ja sit jotain kreatiinia 500g (20-30e)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom