Lihaa luitten päälle! Eli kommentteja treeniohjelmaan.

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuo jalankoukistuskone on ihan hyvä takareisiliike, se on itelläkin toisena liikkeenä takareiskoille.

tekisin vuoro viikkoina pystypunnerrusken/takaolkapäät käsipainoilla. Itellä ainaki alkaa vetää etuolkapäät eteen jos ei takaolkapäitä treenaa.

Semmoista vielä painon ja toistojen määrän kehityksestä, että jos penkki on vaikka 3x6-12, ja esim 50 kilolla :david: jaksan ekalla sarjalla 12 mutta seuraavalla sarjalla menee enää 6, kannattaako tehdä mieluummin vaikka kolme sarjaa 8 toistolla?

Eli kysymys on laajemmin se, kuinka seurata yksiselitteisesti että kehitystä tapahtuu toistojen määrässä? Ja onko olennaista saada kaikissa sarjoissa kova tulos vai se että parantaa yhdellä sarjalla edellisestä treenistä? Olikohan tässä kysymyksessä mitn järkeä nyt... :joulu5:

Mikset ota vaikkapa viittä kiloa pois jolloin saat toisellakin sarjalla tavoittelemasi toistomäärän? En minä itse ainakaan tietoisesti himmaile kovissa sarjoissa.

Itse ainakin yritän saada aina edes yhdessä sarjassa yhden toiston enemmän kun edellisellä kerralla ja sitten tarvittaessa aina painoa lisää.

Jos ekalla sarjalla tekee enkat, mutta toisella ei enää samaan pysty, niin onko parempi pudottaa painoa ja tehdä sama toistomäärä, vai tehdä samalla painolla vain niin monta toistoa kuin pystyy, vaikka toiset sarjat jäisivät vajaaksi?

Minä pudotan painoja toiseen sarjaan. Jos saan ekalla vaikkapa kympin, en sillä toisella sitten saakkaan kun ehkä kutosen. Eli mulle sopii hyvin toi painojen tiputtelu. Jotkut tekee samalla painolla ja hyvin tuloksin, ei tähänkään mitään yhtä totuutta ole.

Nyt on ohjelmaa tehty pari kuukautta 3 treenillä viikossa, ja vielä pari viikkoa jäljellä. Näyttää siltä että painon kohotus (noin 67 -> 72) toteutuu aika lähelle, ja tulokset ovat nousseet hitaasti mutta tasaisesti, eikä palautumisongelmia ole alun jälkeen ollut. Olisinpa tiennyt jo 10 vuotta sitten, että syöminen auttaa asiaa näin paljon. :hyper:

Nyt olisi tarkoituksena vähentää salillakäyntiä ja pudottaa kesään mennessä 2-3 kiloa pois. Seuraavanlaisen ohjelman sain kehiteltyä: (kokokroppa 2 krt viikossa)

Koodi:
1.päivä              2.päivä

3 kyykky             3 maastaveto
2 reisikoukistus     2 reisiojennus
3 alatalja           3 leuanveto
2 penkki             2 vinopenkki
2 pystypunnerrus     2 vipunosto
3 pohkeet istuen     3 pohkeet seisten
2 ransk.punnerrus    2 hauiskääntö
3 vatsa              3 kyljet

Kommenttia kiitos. :worship:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos ei muuten tokalla sarjalla mene ku 50% viime sarjan toistoista pidä pidempi tauko. Itsekkin joskus tulee tehtyä vaan jotain 1min taukoja ja toi seuraa siitä.

*bump*

Niin, josko joku suostuisi kertomaan mitä parannettavaa ohjelmassa on, vai onko käynyt niin, että tuli kehitettyä historian ensimmäinen täydellinen ja virheetön ohjelma? :D

Back
Ylös Bottom