Lihaa luiden väliin

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
ja kokeile juoda ihan oikeaa maitoakin.

Jos tää oli mulle tarkotettu, ni jatkuva vessassa istuminen haittaisi normaalielämää jo liian paljon.... Ja jos taas tarkotettiin että punasta maitoo, ni sitä ei saa hylana. Ja sen makuakaan ei kyllä kestäisi.

* Syödä hiilareita paljon, varsinkin kaikkea mikä ei vie nälkää kuin hetkeksi. Vaalea leipä yms

Syö TUMMAA leipää mielummin.

Bulkilla ymmärrän vaalean leivän ja nopeampien hiilarien syönnin. Tarkoituksena lienee, että olisi useammin nälkä -> tulee syötyä useammin. Itsekin tätä suosin, kun yritän nostaa painoa ja kulutus on kuitenkin treenipäivinä aika iso (en tosin treenakaan pelkkää punttailua).

Bulkilla ymmärrän vaalean leivän ja nopeampien hiilarien syönnin. Tarkoituksena lienee, että olisi useammin nälkä -> tulee syötyä useammin. Itsekin tätä suosin, kun yritän nostaa painoa ja kulutus on kuitenkin treenipäivinä aika iso (en tosin treenakaan pelkkää punttailua).

IMO, suurista määristä hiilareita ei ole apua musclen lisäämisessä. Mieluummin näidenkin "vaaleiden leipien" tilalle öljyä ja protskua vaikka onkin paskemman makusta.

IMO, suurista määristä hiilareita ei ole apua musclen lisäämisessä. Mieluummin näidenkin "vaaleiden leipien" tilalle öljyä ja protskua vaikka onkin paskemman makusta.

Se vaalea leipäkin voi kyllä olla kuitupitoista kokojyvää että sikäli ihan surutta ja nimenomaan suurista hiilarimääristä on apua lihaksenkasvun kannalta. Hiilareiden korvaaminen isoilla määrillä öljyä ei ole mitenkään optimaalista, korkeintaan tiukkana pysymiseen ehkä. Esim mysliä kun vetää maidon kanssa treenin jälkeisenä ateriana, ni tulee hiilareita nopeesti ja paljon. Mulle paras aika on ehdottomasti heti töiden jälkeen suoraan salille, säästyy aikaa paljon eikä illalla tule mieleen jäädä sohvalle makaamaan.

Tossa voi olla nesteitä + se että sitä ruokaa on tosiaan enempi mahassa nyt ku ennen yleensä + rasvaa aika paljon... Pidemmällä aikavälillä varmaan tasottuu tuo painonnousu. Tavoite sinne 80-90 väliin alkuun.

No vielä voi olla enimmäkseen nesteitä noi 3kg, mutta jos nousee lähellekään samaan tahtiin, en suosittele. Paitsi sitten jos haluat läskiksi ilman mainittavaa lihasmassan kasvua.

Pyrkisin sinuna pikemminkin noin kilon nousuun kuukaudessa, niin kovalla ja hyvällä treenillä siitä voisi olla huomattava määrä sitä musclea.

Itse oon sikabulkannut, eikä se natuna kannata. Toiset oppii kantapään kautta :D

e: no ehkä jollekin saattaa passata paremmin reilumpi painonnousu, mutta maxmax 2kg/kk. En silti usko olevan kannattavampaa kuin n. 1kg/kk tahti. Joutuu ainakin dieettaileen sit enemmän. Älä siis ota painonnousua itsetarkoituksena, jos ymmärrät mitä tarkoitan. Jos nostat sitä mahd. nopeaa syömällä älyttömiä määriä, saatat kohta havahtua keränneesi 15 kiloa läskiä.

Mun mielipiteitä nämä :) Toivottavasti sulla on treenitkin kunnossa. Tsemppii!

e2:
:jahas: onko suussa sitten jotain vikaa, jos ei voi syödä useampaa kertaa ? Meinaan, meneekö suu kiinni kun on syönyt neljä kertaa :hyper:

edit. sori OT

:lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Heitä nyt se roskaruoka ikäänku vittuun, se ei todellakaa oo mitää bodyruokaa. Kivaahan se on ku vaatteet alkaa mennä pieneks, on kaappi olo ja sit vaa lisää lapataa ruokaa. Jossain vaiheessa huomaat että oot ilman vaatteita LÄSKI. Diettaaminenkin on aivan suoraan saatanasta, Hieno olla puol vuotta nälkäkuurilla ku tietää et lihas korkeintaa palaa sinä aikana.

Joo no tosta on huomattavasti rasvaa, mutta alhasella rasvaprosentilla se näyttää vaan terveemmältä että on normi rasvat ku on muutenki laiha joten hyvä vaan. Pitää tosiaa lopettaa toi rasva ja latistaa tahti proteiinipitosella valiolla 1-2kg kk, rasvatonta maitoa paljon yms.

Jos tää oli mulle tarkotettu, ni jatkuva vessassa istuminen haittaisi normaalielämää jo liian paljon.... Ja jos taas tarkotettiin että punasta maitoo, ni sitä ei saa hylana. Ja sen makuakaan ei kyllä kestäisi.

Punasta maitoa saa kyllä hylana, Valiolta.

Pitää tosiaa lopettaa toi rasva ja latistaa tahti proteiinipitosella valiolla 1-2kg kk, rasvatonta maitoa paljon yms.

Ei se rasva sitä rasvaa sen kummemmin kroppaan kerää. Hyviä rasvoja nimenomaan olisi hyvä saada päivittäin. Näitä ovat mm. 'ruokaöljyt' ja kalaöljy. Ainakin lohi on erinomainen rasvanlähde.

Yleensä älyttömät määrät hiilaria ovat suurin syy suureen läskinkeruuseen.

Juo vaan esim. kevyt maitoa, jos haluat, ei se sinun kehitystäsi lopeta. Tarkoitan, ettei rasvattomaan maitoon fläsänpelossa tarvitse siirtyä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom