Lihaa hanskaan kesäksi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
juu eli aika myöhään alkais kasvatus mutta kun on näitä sairastumisia ollut vähän liikaakin. kesäksi nyt pitäis käsivarsiin saada myös kokoa kun tulee kuitenkin t-paita päällä liikuttua eikä jaksais ainasta kuittailua "käyt salilla mut oot tollane naru" kun olen keskittynyt maveen ja prässiin

elikkä tällasta ohjelmaa:
ensin koko ohjelma läpi kevyillä lämmittelyksi

3x penkkipunnerrus pyramidina
3x vinopenkki
2x haukkarit ja ojentajat käsipainoilla
2x leuanveto
3x vatsat ja selät jne..

palkkarina oon käyttänyt ufs whey veteen + joskus rkl rypsiöljyä

tuli aika nopeesti kirjoteltuu mut täydennyksiä ja korjauksia kiitos:worship:

Raskaita perusliikkeitä (punnerrusliikkeet ja leuanveto) pohjalle ja lopuksi hanskat vielä läpi supersarjoilla. Pitäis lihaa tarttua. TTT-treeni on myös mielestäni ihan kokeilemisen arvoinen juttu tehtäväksi vaikka kerran kuussa. Muista syödä reilusti, koska lihas ei kasva jos et ole plussalla. Ja jätä rypsiöljy pois palkkarista, palkkarissa siitä ei ole ku haittaa vaikka muuten siitä kyllä saakin helposti kaloreita hyvien rasvojen muodossa. Kai treenaat kunnolla jalkoja ja keskivartaloakin?

Perustreeniä vaan, ja fiksut tavoitteet. Kesään mennessä et kerkeä juuri mitään käsiin saamaan enää..

Kesään mennessä et kerkeä juuri mitään käsiin saamaan enää..

Totta.

Mutta semmosta vaan että tota rasvaa ei kannata treenin jälkeen ottaa, ja maltoa taas pitäisi ehdottomasti jos kerta heraakin otat. 50/50 pistät vaikka.
Ja vähän liialliset lämmittelyt jos koko ohjelman vedät eka läpi lämmittelynä :D

Ja vähän liialliset lämmittelyt jos koko ohjelman vedät eka läpi lämmittelynä :D
Höpö höpö. Mä vedän oman 1-jakosen 2-3x läpi lämmittelynä. En toki kerralla, mutta ennen varsinaisia sarjoja teen aina 2-3 lämmittelysarjaa joka liikkeessä.
Esim kyykyssä jos sarjapainot ois 3x10x100kg, tekisin ensin 20-30 toistoa pelkällä tangolla, sit 10 toistoa 60kg:lla ja vielä 10 toistoa 80kg:lla ennen varsinaisia 100kg sarjoja. Ei oo ainakaan vielä tuntunu, että lämmittelisin jotenkin liikaa.

Höpö höpö. Mä vedän oman 1-jakosen 2-3x läpi lämmittelynä. En toki kerralla, mutta ennen varsinaisia sarjoja teen aina 2-3 lämmittelysarjaa joka liikkeessä.
Esim kyykyssä jos sarjapainot ois 3x10x100kg, tekisin ensin 20-30 toistoa pelkällä tangolla, sit 10 toistoa 60kg:lla ja vielä 10 toistoa 80kg:lla ennen varsinaisia 100kg sarjoja. Ei oo ainakaan vielä tuntunu, että lämmittelisin jotenkin liikaa.

Itse tykkään vetää koko treenin 30-45 minuuttiin, eikä yli tunnin suositellakkaan...

Mulla menee yleensä 55-60min treeneihin noilla lämmittelyillä.
Kyykky, reisikoukistus, istumaannousu, selänojennus, penkki, leuanveto, pystypunnerrus, hauiskääntö. Kaikissa lämmittelyt + 3x8 varsinaisia sarjoja.

Totta.

Mutta semmosta vaan että tota rasvaa ei kannata treenin jälkeen ottaa, ja maltoa taas pitäisi ehdottomasti jos kerta heraakin otat. 50/50 pistät vaikka.

Tästäkin on monenlaisia mielipiteitä. Ysikymppisellä oli jotain ihan hyvää juttuakin tästä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom