Liha/läskisuhde, kuulostaako uskottavalta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
45
Ok, Omronmittausten perusteella oon nyt kuukauden aikana vääntämällä omatekemää ohjelmaani,(ok, ohjelma vielä hiukan kesken, maanantaina alkaa kevyt viikko) saanut seuraavalla lailla tulosta:
massaa on tullu 2.6kg
josta rasvaa on ollu 1.6kg
ja lihaa/nestettä 1.0kg

Eli kuulostaako uskottavalta kuukauden natutreenin tulokselta?

Pitääkö sitä nyt viimeistään ottaa itteä niskasta kiinni ja alkaa massakauden ohella polkeen sitä kuntopyörää? Edellinen yritys jäi neljään päivään...

Miltä tuo näyttää, löytääkö joku siitä jotain positiivista?

Vai onko se niin, että tuolla tahdilla jatkamaan vaan, sitten kun on 10kg lihasta tullu, poltetaan pois se samalla tullu 16 kg läskiä?

:confused:

Riippuu siitä mitä haet? Kyllä mä kokeilisin saada sitä lihasmassaa, tuleehan sitä rasvaa vähän siinä ohessa, mutta ne voi dieetata keväällä sit pois. Itse kyllä tekisin hiukan aerobista siinä sivussa että hapenottokyky paranee ja yleiskunto pysyy edes kohtuullisella tasolla, kulkee treenikin paremmin :D

Maltilla vaan sitä massaa ja kannattaa sitä ruokavaliookin tarkkailla ja laskea ne kalorit mitä syöt, ei nyt kannata mielestäni sumputtaa turhaan mitää roskaruokaa.
:p

Täytyy kokeilla ens kuukausi sillä lailla, kuin mitä Colemanni+muut sillon aiemmin sano. Tän jakson mä oon ottanu sitä maltoa 1-3 kertaa päivässä palautumisjuoman lisäks, protskun yhteydessä, desin kerrallaan.

Jos nyt koittais sit ilman sitä maltoa, ottais vaan siinä pal.juomassa. Josko paranis tuo liha/läskisuhde...:confused:

Siis eikö kukaan muu oo yrittäny seurata tuota liha/läskisuhdetta massakaudella?

heittää turhan rasvan pois ruokavaliosta esim. margariinit, juustot yms... niin siitä se lähtee, normaalia ruokaa kun saa syödä aika perkeleesti että lihoo(mutta riippuu tietysti ihmisestä) mutta pääpiirteittäin näin. hyviä ovat esim. makaroni, peruna, riisi. ja jos tulee sellanen fiilis että leivän väliin täytys saada jotain niin se kuuluisa kalkkunaleike on poikaa ihan saatanan hyvää.

mun mielestä...

Tonza. Mä en nyt muista tai viitsi etsiä et oletko hoikka vai pulska vai mitä mutta...

Mun mielestä malton tankkaaminen on aika tyhmää. Ymmärrän just palautusjuomassa ja ehkä jos valmistautuu johonkin ekstra kovaan juttuun. Mut en muuten. Hiiliareita saa kuitenkin niin helposti ruoastakin ja syöminenhän on kivaa :D
Toisaalta ite olen vähän taipuvainen tohon lihavuuteen eli massaa tulee helposti. Voihan se olla hyväkin jos ei tosiaan paino tartu.

Niin helppoa massaa on olla viikko Las Palmasissa. Lähtöpaino 88kg Kotiin tullessa paino 94kg!
(Edit. niin ja tää ei kuulu roinan puolelle...)

Joo, mä oon aina ollu aika heikosti massaa saavaa sorttia, luontainen kestävyysjuoksija, kenialaislook, jne.

Kuitenkin on ilmeisesti tuo aineenvaihdunta pikkuhiljaa alkanut hidastumaan iän myötä, kun alkaa tuota läskiäkin tulla. Tottakai oon oppinu syömään enemmän kuin muutama vuosi sitten, mutta aika hyvin oon viime aikoihin asti saanu maltoakin tankata ilman, että olis kauheesti tullu läsää. Nyt alkaa kuitenki näyttämään siltä, että malton tankkaus muuten ku palautumisjuomassa saa jäädä.

Sit jos kasvu pysähtyy, ni malton tankkausta pitää harkita uudestaan. Ei mulla periaatteessa oo mitään sitä vastaan, et hiukan tulee ylimäärästä samalla kun lihaakin tulee. Kyllä siihen kevään diettiin oon henkisesti valmistautunu.

Mut olishan se hyvä, jos sais syötyä riittävästi, että kasvais ilman tuota malton tankkaustakin. Ruokahalu vaan ei oo niin hyvä, kuin pitäisi. Täytyy kello laittaa soimaan aina parin tunnin päähän, jotta tulee syötyä riittävästi... Siksi tuo malto on ollu mulle aika helppo ratkasu. On ollu niin paljo helpompaa juoda joku tuhat kaloria ylimäärästä, ku syödä tuhat kaloria enemmän...

Mut ens kuukauden painan nyt sitte ilman erillisiä maltodrinkkejä ja katon miten käy...

Back
Ylös Bottom