Light-limukat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kyllä mutta jos proteiinit nostavat insuliini tuotantoa pitäisi sen nostaa myös verensokeria jonka insuliini korjaa 4-6mmol

Huomasitko tuon ilkka2:sen postaaman taulukon tossa edellisellä sivulla? Proteiinilla nousee sekä veren glukoosi että insuliini. Insuliini nousee varmasti osaltaan jo ihan suolistohormonien aiheuttaman verensokerin säätelyn takia. Maksa taas muodostaa osasta aminohapoista glukoosia. Hence nousee molemmat. Jos insuliinit ei nousisi pelkkää proteiinia nauttiessa, olisi melko turhaa syödä pelkkää proteiinipia sisältävää ateriaa.

luovutan siksi aikaa kunnes minulla on 2 kuukauden päästä diabetes kontrolli jolloin kysyn asiantuntevalta lääkäriltä asian.

"Metabolic Research Laboratory and Section of Endocrinology, Metabolism, and Nutrition, Minneapolis Veterans Affairs Medical Center, and Departments of 2 Food Science and Nutrition and 3 Medicine, University of Minnesota, Minneapolis, Minnesota "

tuolla ei viissiin sitten tiedetä yhtään mitään.

"Metabolic Research Laboratory and Section of Endocrinology, Metabolism, and Nutrition, Minneapolis Veterans Affairs Medical Center, and Departments of 2 Food Science and Nutrition and 3 Medicine, University of Minnesota, Minneapolis, Minnesota "

tuolla ei viissiin sitten tiedetä yhtään mitään.

Kyllä terkkarilääkärit tietää enemmän kuin tutkijat.

Timo talvitie on ollu minun lääkärinäni pillunkarvaa vaille 10 vuotta ja hän toimii seinäjoenkeskussairaalan johtavana diabetes lääkärinä ja rohkenen väittää että hän tietää asian joten jos malttaisimme odottaa pari kuukautta oli vastaus siellä mikä sitten oli.

Timo talvitie on ollu minun lääkärinäni pillunkarvaa vaille 10 vuotta ja hän toimii seinäjoenkeskussairaalan johtavana diabetes lääkärinä ja rohkenen väittää että hän tietää asian joten jos malttaisimme odottaa pari kuukautta oli vastaus siellä mikä sitten oli.

Älä hjermostu :piis:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom