Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Myydäänkö Lidlissä viel karjalanpaisti lihoja?Niitä 700g paketteja?Pitäis lähtee kauppaan täs asap ja toivoisin pikaista vastausta
En muista onko ne ns pysyväistuotteena siellä.Ei jaksais lähtee supermarkettiin jonottelemaan
Milbonan 4,4% rahka <3
Ostaako porukka Milbonan 4,4% rahkaa? Itse olen koukuttunut tuohon rahkaan ja rasvattomien rahkojen jälkeen tuo 4,4%:nen on kuin kermavaahtoa söisi
Tuota tulee ostettua noiden Lidlin kanojen kylkeen. Olikohan ne Solangen merkkisiä ne kanat, pahvilaatikossa jäissä.Green Groceryn country mix 1kg pakastevihanneksia on kans tykki setti 1,89€ hinnalla.
Paistopisteestä "terveelliset" juustosämpylät" ja kinkkukroisantit:D
Ainoo mitä oon tässä miettinyt on se, että kun yleensähän vastapaistettu leipä tms viittaa tuoreuteen. Lidlin tapauksessa noita taikinoita ei kukaan siellä paikan päällä kuitenkaan kokkaile. Mahtaakohan tulla kaukaakin? Ja kuinka kauan aikaa sitten valmistettu? Ja ettei nyt vain olisi mitään pakastetaikinoita?
Asia ehkä selvinnee Lidlin sivuilta, mutten jaksa nyt kännykällä lähteä suorittamaan mitään tutkimuksia, ehkä joku nettietsivä voi asian meille selvittää..