Lidlin hyvät tuotteet

Myydäänkö Lidlissä viel karjalanpaisti lihoja?Niitä 700g paketteja?Pitäis lähtee kauppaan täs asap ja toivoisin pikaista vastausta :)

En muista onko ne ns pysyväistuotteena siellä.Ei jaksais lähtee supermarkettiin jonottelemaan

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Myydäänkö Lidlissä viel karjalanpaisti lihoja?Niitä 700g paketteja?Pitäis lähtee kauppaan täs asap ja toivoisin pikaista vastausta :)

En muista onko ne ns pysyväistuotteena siellä.Ei jaksais lähtee supermarkettiin jonottelemaan

Ainakin eilen oli tampereen litukassa.

Ostaako porukka Milbonan 4,4% rahkaa? Itse olen koukuttunut tuohon rahkaan ja rasvattomien rahkojen jälkeen tuo 4,4%:nen on kuin kermavaahtoa söisi :kuola:

Joo sama juttu täällä, koukussa ollaan. On kyllä tosiaan melkoisen taivaallisen makuista noiden rasvattomien jalkeen.

Olen kyllä Milbonan 4,4% rahkan, sekä saman merkin jogurttirahkan suurkuluttuja. Ensimmäinen tuhdimpana snäkkinä, ja toinen kun pikasee haluu jotai vetästä. On hyviä!

Myös vihannespussit hyviä tuolla ja kalori päiväksi useesti on ranu pussi valmiina, viimeksi kun oli joku tarjouspäivä niin oliko 2kg ranuja euron :wtf:

Ei tarvis kauaa miettiä, mihin kauppaan keskittäisin, jos natsisiwaan nykyinen hintataso säilyttäen, tulisi etukortti systeemi. (Terveisiä äikän opelle ;)). Oma asuinpaikka huomioonottaen tulee halvemmaksi ja ziljoona kertaa helpommaksi käydä k-kaupassa. Toki liiterissä tulee käytä, kun se logistisesti sattuu kohdalle.

Mättöäivänä menee iso valmis lasagne ja purkkiraejuustoa kerralla :kuola:

Toi milbonan 4,4% maitorahka on kyllä semmosta kermaunelmaa, että oksat pois.:D Suomessa kaikkien rasvaprosentti on alettu niin alas ja sokerit ylös, että tommosista voi vaan normikaupassa unelmoida. Green Groceryn country mix 1kg pakastevihanneksia on kans tykki setti 1,89€ hinnalla.

Green Groceryn country mix 1kg pakastevihanneksia on kans tykki setti 1,89€ hinnalla.
Tuota tulee ostettua noiden Lidlin kanojen kylkeen. Olikohan ne Solangen merkkisiä ne kanat, pahvilaatikossa jäissä.

Paistopisteestä "terveelliset" juustosämpylät" ja kinkkukroisantit:D

Juu onhan ne ihan hyviä "terveellisyydestään" huolimatta ;)

Ainoo mitä oon tässä miettinyt on se, että kun yleensähän vastapaistettu leipä tms viittaa tuoreuteen. Lidlin tapauksessa noita taikinoita ei kukaan siellä paikan päällä kuitenkaan kokkaile. Mahtaakohan tulla kaukaakin? Ja kuinka kauan aikaa sitten valmistettu? Ja ettei nyt vain olisi mitään pakastetaikinoita?

Asia ehkä selvinnee Lidlin sivuilta, mutten jaksa nyt kännykällä lähteä suorittamaan mitään tutkimuksia, ehkä joku nettietsivä voi asian meille selvittää..

Ainoo mitä oon tässä miettinyt on se, että kun yleensähän vastapaistettu leipä tms viittaa tuoreuteen. Lidlin tapauksessa noita taikinoita ei kukaan siellä paikan päällä kuitenkaan kokkaile. Mahtaakohan tulla kaukaakin? Ja kuinka kauan aikaa sitten valmistettu? Ja ettei nyt vain olisi mitään pakastetaikinoita?

Asia ehkä selvinnee Lidlin sivuilta, mutten jaksa nyt kännykällä lähteä suorittamaan mitään tutkimuksia, ehkä joku nettietsivä voi asian meille selvittää..

Pakasteista paistetaan pääsääntöisesti muiden kauppojen paistopisteissä, joten eiköhän Liiterissäkin. Tuoteselosteissa pitäisi lukea alkuperä.

1kg lasagne on nyt mainittu useampaa kertaan tässä threadissa ja muistaakseni joskus 5 vuotta sitten saattanu itekki maistaa tuota.

Eli olikos toi nyt millasilla ravintoarvoilla, jos jollain sattuis olemaan kaapissa? Kun ei nuo lidlin sivut kovin informatiiviset ole. Ja siis onkos tuo ihan jotain pikaruoka-tasoa noin niinkuin ravinteellisesti, vai lähentelee ihan normi einestä?

Ja mites se maku? :D

Tuli ostettua Lidlin nugetteja tajouksesta, ja pakko sanoa että en oo kyllä ikinä törmänny yhtä epämääräisiin möhkäleisiin kun mitä sieltä paketista ilmestyi. Pienimmät kimpaleet semmosia sentti x sentti kokoa ja isoimmat jotain normi jauhelihapihvin kokosia :S

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom