Lidlin hyvät tuotteet

Tuli laitettua lätty uuniin. Pari suupalaa vielä lautasella. Puoli pizzaa tuli vedettyä ihan heittämällä mutta sit alkoi tahti hidastumaan. On kyllä oikeasti tulinen:thumbs:
Saattaa olla, että huominen vessareissu on myös aikas polttava:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi olla maultaan parempaa, mutta en mä sentakia sitä lidlin rahkaa syö. Hinta/proteiinin määrä on jotain mihin ei valio tule yltämään ikinä.

Maultaan ja koostumukseltaan tuo valion pehmeämpi on kyllä sata kertaa parempi, mutta niin kuin Nikula sanoi, ei sitä rahkaa sen maun takia syödä. Mulle siinä merkkaa juuri tuo sama, eli hinta/proteiinisuhde.

Milloin ja mistä sä sitä ostit, kun pari viikkoon sitä ei ole ollut niissä Lidleissä, joissa olen käynyt. Ostin tän ketjun innoittamana yhden purkin ja jäin koukkuun siihen. Kuhan nyt sais ostettua sitä jostain.

Tänään oli tarjouksessa naudan jauhelihaa vitosella kilo. Tuntuuko musta vaan siltä vai onko lidlin kassajonot pidentyneet? Yleensäkin sielä pyörii nykysin tosi paljon porukkaa.

Elloveenan ystävänä vaihdoin puuroni Litlin kaurapuuroon. Ai että. Parempaa. Tullu kuitenkin imuroitua Eloveenaa kymmeniä vuosia. Taas kilahti säästöön joitakin kymmeniä senttejä.

MCKENNEDY-jäätelöt on kyllä jokaisen herkkusuun turma. Aivan samperin hyvää.

Tänään oli tarjouksessa naudan jauhelihaa vitosella kilo. Tuntuuko musta vaan siltä vai onko lidlin kassajonot pidentyneet? Yleensäkin sielä pyörii nykysin tosi paljon porukkaa.

Varsinkin lauantaisin Lidlit tuntuvat olevan aivan täynnä, kun ihmiset käyvät metsästämässä tarjouksia.

Onko se vain mun käymissä Lidleissä vai muuallaki et heppuja on töissä tupa täynnä, mutta kassoja ei oo nimeksikkään auki ja pirunmoiset jonot. No ymmärtää väen paljouden ku ruoka on halpaa (nykyään vain kallistuu koko ajan) ja tuolla kertyy säästöä tuntuvasti. Ihan laadukasta kamaa, vaikka ei tulekkaan ku ostettua peruselintarvikkeet mitä sieltä nyt löytyykään (leseitä ei esim. löydy?) ja silloin tällöin herkkuja halvemmalla. Ainainen kyttäys noiden Milbonan rahkojen kanssa ku ne ovat aika monesti olleet loppu! Joku bodarijengi käy varmaan aina ryöväämässä laarit.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom