Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pehvanssi sanoi:No saako Ferraria tuhannella eurolla? Ei, mutta ei se täysi susi ole.
phy73 sanoi:Paras laite tähän käyttöön on modattu Xbox.
Kparta sanoi:Joku tossa sano että ei kannata ostaa ton hintaluokan soittimia,oon kyllä eri mieltä.Itse ostin noin puol vuotta sitten anttilasta United merkkisen DVD-soittimen joka toistaa DivX formaatissa olevia levyjä. Hintaa oli 99€. Laite on toiminut loistavasti ja muutenkin olen tyytyväinen ostokseen. Ainut miinus on että soitin ei tue irtotekstejä, joten joutuu aina nakkaamaan kiinteet tekstit noihin levyihin. En tiiä tukeeko toi lidlin soitin irto tekstejä. Nykyään se unitedin malli mikä on anttilassa toistaa vissiin irtotekstejä.
hafanafa sanoi:En menis ostaam ton hintaluokan divx- soitinta. itellä ollu 2 n.200 euron soitinta ja susia ollu kumpainenki
Laffer sanoi:On olemassa myös hyviä ja halpoja soittimia, tosin monet procaster ym ovat sitten ihan paskoja.
hafanafa sanoi:Ei varmasti ole paras! Xboxin asema on aika ronkeli lukemaan poltettuja cd-levyjä ja vaikka lukiskin niin varmaa ei oo että elokuva toimis kokonaan. Paras laite katsomiseen on tietokone! En tosin tiedä millaisia noi divx merkkisoittimet on..
hafanafa sanoi:No halpaa ja hyvää saa kyl hakemalla hakea. Mul oli yamada ja xoro ja kumpiki oli pirun ronkeli mitä soitti. Nyt on modattu xbox ja tietsa ja niil kyl pärjää..
phy73 sanoi:Mä siirrän ne suoraan xboxin kovolle ja pyöritän sieltä, ihan turha polttaa levylle niitä. Mulla ainakin toimii kuin junan vessa.