Lidilin divx-dvd soitin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja haenko
  • Aloitettu Aloitettu
Oiskos kellään tietoo että kuinka k.o pelillä sais subeja näkyyn ja millä päätteillä.
Hinta on varsin houkutteleva 89€ ja 5.1 lähdöt se ei selvinnyt että onko sisällä dekooreria että sais vanhaan pro logig vahvariin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"Dolby Digital -dekooderi"

Noin lukee lidl.fi sivuilla, eli ainakin dd dekooderi on mainoksen mukaan, dts dekooderista ei kylläkään lue mitään..?

Ainakin Eltan vastaava (ELTA 8883A) tukee .srt-muodossa olevia subeja. En tiedä onko ihan 1:1 sisäkalut tossa, mutta kauko-ohjaimesta ja levykelkasta päätellen samalta tehtaalta.

Itse välttäisin myös lidlin tuotteita. Siellä työni puolesta olen parin otteeseen pyörähtänyt ja kyllä kaikki elektroniikka vermeet tulee pika vauhtia takaisin palautuksena.. Iso osa..

phy73 sanoi:
Paras laite tähän käyttöön on modattu Xbox.

Ei varmasti ole paras! Xboxin asema on aika ronkeli lukemaan poltettuja cd-levyjä ja vaikka lukiskin niin varmaa ei oo että elokuva toimis kokonaan. Paras laite katsomiseen on tietokone! En tosin tiedä millaisia noi divx merkkisoittimet on..

Joku tossa sano että ei kannata ostaa ton hintaluokan soittimia,oon kyllä eri mieltä.Itse ostin noin puol vuotta sitten anttilasta United merkkisen DVD-soittimen joka toistaa DivX formaatissa olevia levyjä. Hintaa oli 99€. Laite on toiminut loistavasti ja muutenkin olen tyytyväinen ostokseen. Ainut miinus on että soitin ei tue irtotekstejä, joten joutuu aina nakkaamaan kiinteet tekstit noihin levyihin. En tiiä tukeeko toi lidlin soitin irto tekstejä. Nykyään se unitedin malli mikä on anttilassa toistaa vissiin irtotekstejä.

Kparta sanoi:
Joku tossa sano että ei kannata ostaa ton hintaluokan soittimia,oon kyllä eri mieltä.Itse ostin noin puol vuotta sitten anttilasta United merkkisen DVD-soittimen joka toistaa DivX formaatissa olevia levyjä. Hintaa oli 99€. Laite on toiminut loistavasti ja muutenkin olen tyytyväinen ostokseen. Ainut miinus on että soitin ei tue irtotekstejä, joten joutuu aina nakkaamaan kiinteet tekstit noihin levyihin. En tiiä tukeeko toi lidlin soitin irto tekstejä. Nykyään se unitedin malli mikä on anttilassa toistaa vissiin irtotekstejä.

No mul oli 140 ja 200 euron divx soittimet ja toinen ei kumpikaan kunnol toiminu. Gigantis oli joku divx soitin joka makso jotai 49 eur mut en varmana ostais sellasta. Eikö niit divx soittimia oo jo vähä joka valmnistajal. Mielumin ostasin jonku pioneerin kalliimman ku yamadaxaj merkkisen halvan.. Tosin jos soittimes takuu ni sithä sitä voi testata.

hafanafa sanoi:
En menis ostaam ton hintaluokan divx- soitinta. itellä ollu 2 n.200 euron soitinta ja susia ollu kumpainenki

On olemassa myös hyviä ja halpoja soittimia, tosin monet procaster ym ovat sitten ihan paskoja.

Mulla on Yamadan soitin ja hyvin on toiminu oikeastaan kaikki mitä sille on syöttäny. Firmwaren pystyy päivittämään kätevästi kun daunii netistä uuden softan cd:lle ja heittää laitteen sisälle. Eli aina jos jotain ongelmia huomataan laitteen toiminnassa niin ne saa korjattua. Vissiin toi Elta on aika saman tyylinen.

Laffer sanoi:
On olemassa myös hyviä ja halpoja soittimia, tosin monet procaster ym ovat sitten ihan paskoja.

No halpaa ja hyvää saa kyl hakemalla hakea. Mul oli yamada ja xoro ja kumpiki oli pirun ronkeli mitä soitti. Nyt on modattu xbox ja tietsa ja niil kyl pärjää..

hafanafa sanoi:
Ei varmasti ole paras! Xboxin asema on aika ronkeli lukemaan poltettuja cd-levyjä ja vaikka lukiskin niin varmaa ei oo että elokuva toimis kokonaan. Paras laite katsomiseen on tietokone! En tosin tiedä millaisia noi divx merkkisoittimet on..

Mä siirrän ne suoraan xboxin kovolle ja pyöritän sieltä, ihan turha polttaa levylle niitä. Mulla ainakin toimii kuin junan vessa.

hafanafa sanoi:
No halpaa ja hyvää saa kyl hakemalla hakea. Mul oli yamada ja xoro ja kumpiki oli pirun ronkeli mitä soitti. Nyt on modattu xbox ja tietsa ja niil kyl pärjää..

No jos summassa ostaa soittimen niin sitten todennäköisesti saattaakin saaa huonon soittimen mutta jos lukee muiden kokemuksia eri laitteista ja testejä niin halvallakin voi saada hyvää.

1. Kaikki halvat laitteet eivät ole huonoja
2. Kaikki kalliit laitteet eivät ole hyviä

Yamadan uusin dvx 6700 on paras. Tukee sub ja srt tiedostoja, fontti iso ja helppolukuista. Xvid ja divx leffat toimii moitteettomasti.

juuh, sain lahjaksi tommosen lidlin soittimen. Ihan hyvinhän tuo vaikuttaisi toimivan. Postissa tulossa vielä ite ostama Yamada 6000. :rock:

phy73 sanoi:
Mä siirrän ne suoraan xboxin kovolle ja pyöritän sieltä, ihan turha polttaa levylle niitä. Mulla ainakin toimii kuin junan vessa.

Vielä kätevämpää niitä on striimata suoraan pc:een kovolta. Boxi on kyllä paras vaihtoehto divx soittimeksi... ja lisäksi samalla rahalla saa hyvän pelikoneen, eikä maksa paljon...

Mulla oli Philipsin soitin,se toisti kaikki kokeillut avi-leffat mitä ehdin kokeilla, ennenkuin möin sen pois. Srt ja sub -tekstit sai näkyviin, oli kylläkin keltaiset, mutta päivityksellä olisi luultavasti korjaantunut. Soittimen sai aluekoodivapaaksi muutamalla kaukosäätimen napinpainalluksella, mallia en muista(oiskohan ollu joku 737...).Kuva oli omasta mielestä terävä ja hyvä hyvälaatuisilla aveilla :)
Sonylla taitaa myös olla jokin divx-soitin 200euron hintaluokassa, mutta PC on mielestäni ehdottomasti paras näiden elokuvien katseluun :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom