Levytanko vs. käsipainot

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Originally posted by Iceman
Itse oon koittanut olla hieman takakenossa, jotta epäkkäät sais ainoastaan täyden rasituksen. Käsipainoilla ja edestä tehtynä ei yksinkertaisesti saa vaan sitä tuntumaa. Smithissä on vielä se hyvä puoli, että tanko liikkuu kiskoja pitkin, ja ei tarvi tasapainotella sen kans.:)

Mulla taas epäkkäille toimii parhaiten smithissä tehdyt olankohautukset niin, että tanko on takana ja ite oon vähän ETUkenossa. Tällön tuntuman saa nimenomaan epäkkäisiin ja muut lihakset on suht levossa.

Originally posted by Force
Kamalat vääntövoimat ja nolla stimulaatio tasapainottaville lihaksille. Yksinkertaisesti ihan paska liike. Koko Smith-koneen olisi voinut jättää keksimättä IMHO.

Jos sinä et osaa kyykätä smithissä, niin se ei tee liikkeestä paskaa ;)

Jos kyykkään, niin kyykkään nykyisin vain ja ainoastaan smithissä - joko ihan normi kyykkyä tai yhden jalan. Ja ihan huippuliike. :0:

Originally posted by vilma-liina
Jos sinä et osaa kyykätä smithissä, niin se ei tee liikkeestä paskaa ;)

Jos kyykkään, niin kyykkään nykyisin vain ja ainoastaan smithissä - joko ihan normi kyykkyä tai yhden jalan. Ja ihan huippuliike. :0:

Tämä ei ole mielipidekysymys, että onko smith-kyykky huono liike. Se on fakta homma, että liike on aivan vihoviimeinen :kakka: .

Jos sinä et osaa kyykätä smithissä, niin se ei tee liikkeestä paskaa

Jos kyykkään, niin kyykkään nykyisin vain ja ainoastaan smithissä - joko ihan normi kyykkyä tai yhden jalan. Ja ihan huippuliike.

Se kun ei ole ihan pelkästään Forcen idea, että toi Smith-laite on perseestä. Muutama juttu luettavaksi, jos engelska sujuu.

Paul Chek - Pattern Overload

Paul Chek - Pattern Overload: part2

Charles Poliquin Question of Strength palstalla

...josta lainaus:
"All in all, the Smith machine is a training piece for dorks. If you're interested in training longevity, you're far better off sticking to the standard barbell and dumbbell exercises..."

Poliquin taisi jossain artikkelissa sanoa epäilevänsä, että Smith sen monine käyttötapoineen on yleisin syy salilla tuleviin vammoihin.

Jos ei osaa kyykätä vapailla, se ei tee Smithistä hyvää laitetta ;)

"Smith-keskusteluun"..
Niinpä. Onneksi saleilta löytyy yleensä käsipainoja/tankoja/laitteita joka lähtöön ja makuun. Kukin tyylillään.

Suositut

Back
Ylös Bottom