Levyraati (arvostele ensin edellinen kappale, sitten uusi arvosteluun)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kanttan
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
välihuomautus: Machine Head :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:

ja sitten asiaan:
W.A.S.P :5:
ensinnäkään,waspille ei voi vähempää antaa.toiseksi,toi biisi on oikeesti ihan vitun hyvä

Skid Row-Slave To The Grind

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Seuraavaks tulee yks omasta mielestäni hienoimpia biisejä ja varsinki musavideoita! Van Halen - Right Now

:3: Ei todellakaan omia Van Halen suosikkeja, mutta pisteet tulee ikimuistoisesta illasta Prahassa, jolloin olin katsomassa paikallista Van Halen tribuuttibändiä :D Ja toki hyvästä videosta pisteet myös.

Seuraavaksi omasta mielestäni yksi vaikuttavimmasta musavideoista mitä olen nähnyt. Biisikin on omasta mielestäni loistava, vaikkei varmasti uppoa kaikille.

Unfinished Sympathy

Sitten Pink Floyd - Comfortably Numb http://www.youtube.com/watch?v=BOgvH3D56r4

Tälle pitää antaa peräti :5:. Loistavan bändin loistavalta levyltä loistava kappale. Muistan kun viitisen vuotta sitten väänsin yhdessä nimeltä mainitsemattomassa suomalaisessa matkapuhelinyrityksessä hommia ja kuuntelin tätä kappaletta kuulokkeilla. Marssin pomon luo, otin loparit koeajalla ja lähdin seuraavana päivänä aasiaan chillaamaan.

Sitten jotain aivan muuta: fat boy slim - right here right now Video mikä on jostain syystä jäänyt mieleen myös.

eipä ole mulle toi NIN oikein koskaan pudonnut.ei vain lähde.ei hyvä mutta ei myöskään huono.ihan kiva. :2:

antautukaa
Entwine-Surrender

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom