Levyraati (arvostele ensin edellinen kappale, sitten uusi arvosteluun)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kanttan
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

:4:
Oli kyllä hyvä biisi ja videossa tunnetta. En ole ennen kuullut kyseistä bändiä, vaikka Oi:ta/punkkia tulee kuunneltua. Oli todella positiivinen ylläri mitä tuli kun huvikseen klikkasin linkkiä. Edit: en sitten tiiä muuten mitä bändi touhuaa. Ainakaan nuo youtuben videon kommentit ei kovin mairittelevia (muutamat sanat mitä tajusin), mutta niin ne on monesti vaikka bändi itse olisi kuinka ei poliittinen.

Seuraavaksi
Goon - Jauhokoisa

Killswitch oli liian nykyänkyräjenkkimättöä :1:

Tribute to the Grim Lords of the North in the Demonized Winterpaths of Eternal Flame and Night of Black Stormwinds

Kukaan muu ei tee parempia videoita ku Immortal, joten isken kahden videon voimin. NIIN nostalgisia videoita. Muistan ku joskus ostin VHS:lle nuo ja oliha ne ehkä maailman parhaita.

Blashyrkh (Mighty Ravendark)

Grim and Frostbitten Kingdoms

Killswitch oli liian nykyänkyräjenkkimättöä :1:

Tribute to the Grim Lords of the North in the Demonized Winterpaths of Eternal Flame and Night of Black Stormwinds

Kukaan muu ei tee parempia videoita ku Immortal, joten isken kahden videon voimin. NIIN nostalgisia videoita. Muistan ku joskus ostin VHS:lle nuo ja oliha ne ehkä maailman parhaita.

Blashyrkh (Mighty Ravendark)

Grim and Frostbitten Kingdoms

Kyllä! :rock:

Luonnollisesti 5 starbua, loistavat jääkylmät saundit :5:

Nyt jotain AIVAN muuta, eli Depeche Mode (toivottavasti uppoaa tähän yleisöön)
<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/D1XKQSksSgY"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/D1XKQSksSgY" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Nyt jotain AIVAN muuta, eli Depeche Mode (toivottavasti uppoaa tähän yleisöön)

No ei.
Ihan kauheeta kakkendaalia, mutta jollakin kieroutuneella tavalla kuitenkin soiva biisi. En mä tiedä, en kuuntele uudestaan. :D :1:+

Jännä muuten miten ainakin mulla tulee semmoisia kausia, että tekee mieli kuunnella tietyntyyppistä musiikkia. Tuossa oli muutama kuukausi taas semmoista, että ei tullut kuunneltua oikeastaan juuri mitään muuta kuin oikein kunnon mättöä. Tiedättehän, Slayeria, The Crownia, irtopäitä ja suolenpätkiä. Nyt taas ei jaksa sitten yhtään sitä. Paljon keveempi linja menossa, liekkö tuo auringonpaiste vai mikä lienee.

No, joka tapauksessa. Alkaneen kesän kunniaksi letkeillään Rancidin sävelmien siivittäminä. Ja mä veikkaan, että Matt Freeman saattaa ehkä olla just ja just pikkuisen kovempi basisti kuin minä. Ei paljon, mutta vähän.
Lyhyestä virsi kaunis: Time Bomb

tässä ihana:http://www.youtube.com/watch?v=EsZYqaSc4cU

Smashing Pumpkins: Tonight, Tonight...

Yksi harvoista Smashing Pumpkins biiseistä joista diggailen. Mukava tunnelma. :4:

Teini-iästä puheenollen...:lol2: Onko kukaan kuunnellut The Toy Dollsia? Paskalla äänenlaadulla varustettu C-kasetti, kesä, kaljaa, ei huolta huomisesta, hyviä kavereita ja The Toy Dolls. Voi kristus sentään! Tulipa hyvä fiilis!

Tässä vähän, että pääsette makuun, Blue Suede Shoes.

Alec jos arvostelee, niin tiedän jo etukäteen suunnilleen mitä se sanoo... ;)

tuollaisen punaisen vaatteen heitit minulle... :lol2:

south parkia vapaasti mukaillen:
in our industry,whe consider this as "gay".really,really gay.
tai jotain.

no ei,ihan kivahan tuo oli.hyvätuulinen viisu.mutta pullonpohjalaseista miinusta.niinpä siis :2:

nyt saa jo murtua
Kiss-Beth (live)

Suositut

Back
Ylös Bottom