Levyraati (arvostele ensin edellinen kappale, sitten uusi arvosteluun)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kanttan
  • Aloitettu Aloitettu
Siis mua niin ärsyttää tällässeet biisit.KOSKA.Osittain ne kuulostaa hyvältä ja osittain ihan paskalta.
Miten tätä nyt saatana lähet arvostelemaan.No annetaan :3: ja kevyt miinus perään.

Rauhalliseen sunnuntaihin hyvinkin pätevä kappale on tämä.

10- Osuit herkkään kohtaani :itku:..LOG joka ei kuitenkaan usko "satujuttuihin", ilmottautuu täältä!!! Eipä tohon oikeastaan paljoa ole lisättävää. Kehitys loppuu täydellisyyteen, siksi -

Kun nyt kerran suosikkeihin päästiin, niin antakaapa sitten mennä. Se ainoa "balladi", joka on IMO sitten se 10.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
10- Osuit herkkään kohtaani :itku:..LOG joka ei kuitenkaan usko "satujuttuihin", ilmottautuu täältä!!! Eipä tohon oikeastaan paljoa ole lisättävää. Kehitys loppuu täydellisyyteen, siksi -

Kun nyt kerran suosikkeihin päästiin, niin antakaapa sitten mennä. Se ainoa "balladi", joka on IMO sitten se 10.

Aivan liian helppo arvostella :) Se on kymppiä kympin perään!

Sitten vähän räsäytystä tähän väliin.

Aivan liian helppo arvostella :) Se on kymppiä kympin perään!

Sitten vähän räsäytystä tähän väliin.

7 Mun korvaan vähän tuollaista ärsyttävän mahtipontista mutta kyllä tuota nyt kuunteli :D

Mitenkäs sitten yksi omista suosikeista:

7 Mun korvaan vähän tuollaista ärsyttävän mahtipontista mutta kyllä tuota nyt kuunteli :D

Mitenkäs sitten yksi omista suosikeista:

...Aikamoista mörköoopperaahan se tämäkin on. :D...No hätä, siitähän myö pidetään! Jatkamma siis samalla linjalla!!!

Tästä bändistä mulle tulee ensimmäisenä mieleen vaan Fisher ja sen niska :D Cannibal Corpse on ollut mulle aina vähän liian päätöntä menoa. Ihan hauska bändi sinänsä, pitäisi ilmeisesti käydä katsomassa livenäkin. Musiikki ei vaan mitään erityistä mulle ole. Vähän hitaampi biisi tämä kun ne mitä mä olen näiltä kuullut. Kyllähän tämä taustalla menee. :3:

Jos vähän rauhallisempaa seuraavaksi

Olipas kivaa eeppisyyttä progevivahteella. :3: ja plussa päälle. Sopii hyvin sellaiseen hetkeen kun voi keskittyä kuuntelemaan. Rummut tosin miksattu ehkä hitusen liian pintaan ainakin minun kuulokkeistani kuultuna. Pitkät ja kehittyvät kappaleet on aina hienoja, seuraavaksi Bathorya, joka on saattanut tähänkin bändiin vaikuttaa.

Vaatinee oikean mielentilan tuommonen eeppinen ja hitaasti lämpeevä soutu, just nyt ei kyl maistu :1:

Seuraavan yhtyeen kanssa koitan itse päästä viel sinuiksi, välillä toimii ja välillä ei. Mites muilla? :
[video=youtube_share;ezt3wyK3oPo]http://youtu.be/ezt3wyK3oPo[/video]

Tuo oli ilmeisesti jotain mustien miesten kantaaottavaa testoheviä. Oletan, että olisi pitänyt kuunnella sanoja vähän paremmin, niin olisi voinut saada enemmän irti tuosta biisistä. Nyt tuosta ei jäänyt oikein mitään käteen. :2:

Jos tuon tyylistä musaa pitää kuunnella, niin mieluummin sit vaikka Rage Against The Machinea. Jatketaan sillä.

Mun ei varmaankaan pitäisi tunnustaa että tavallaan tykkään tästä bändistä... Mutta nuorempana Tony Hawkia pelatessa Guerilla Radio oli mun suosikkibiisi pelissä. Samoin Guitar Herossa Bulls On Paradea oli hauska soittaa. En tiedä mikä se juttu tässä musiikissa on joka muhun iskee, mutta joku vaan toimii. Sama Faith No Moren kanssa, salaa tykkään näistä. :4:

Mun ei varmaankaan pitäisi tunnustaa että tavallaan tykkään tästä bändistä... Mutta nuorempana Tony Hawkia pelatessa Guerilla Radio oli mun suosikkibiisi pelissä. Samoin Guitar Herossa Bulls On Paradea oli hauska soittaa. En tiedä mikä se juttu tässä musiikissa on joka muhun iskee, mutta joku vaan toimii. Sama Faith No Moren kanssa, salaa tykkään näistä. :4:

Eihän RATM saati Faith no more ole edes mikään guilty pleasure, saa niistä tykätä ihan avoimesti :)

Asiaan: Biisi oli mukavan tunnelmallinen ja rauhallinen, mutta välillä tuli kivasti särmää ettei mennyt ihan fiilistelyksi. Ei ollut kuitenkaan itsetarkoituksellista kova/hiljainen-kikkailua. Saksofoni on aina riski, mutta tässä epäpyhä liitto toimi. Vokalistitkin oli ihan jees. :4:

Kappas, Deftonesia. Tästäkin tulee nuoruusvuodet mieleen. Tää kyseinen biisi oli ilmeisesti jotain varhaisia demoja, ja vaikka melkoisen raa'alta vielä kuulostikin, niin kyllä siellä oli se bändin oma soundi muodostumassa. Adrenalinella bändi taisikin aika lailla jo lyödä läpi. Deftonesille erityisesti plussaa tunnistettavasta soundista, vaikkei se vielä tällä kipaleella oikein hyvin kuulukaan, mutta kuriositeettiarvo oli sen verran korkea, että pitää sille vähintään kolmonen antaa :3:

Sithän näitä bändejä rupesi myöhemmin sikiämään. Jatkoa vaikka tällaisella vedolla.

Incubuksen ekat levyt oli aikoinaan kovalla kuuntelulla, lasken tämänkin "hyvään" alkupäähän. Myöhemmissä mentiin hieman kevyempään mutta toisaalta vakavampaan ilmaisuun. Tämä on tällainen keskikevyt numetalfunkrockpop-siivu ja sellaisena omaa korvaa miellyttävä. :4:

Ajauduin tästä syvälle raprockin tunkkaisiin syövereihin ja sieltä nostan todellisten tekijämiesten kollaboraation:

Ajauduin tästä syvälle raprockin tunkkaisiin syövereihin ja sieltä nostan todellisten tekijämiesten kollaboraation: System of a Down

Kerrassaan uniikki orkesteri. Liian räpähtävä mun makuun ollakseen heidän parasta tuotantoaan. :2: & 1/2.

Laitetaanpas hennompaa otetta väliin:

Edit: ei näköjään toimi toi soittoajan linkitys. Tarkoituksena siis kipale ajasta 30:21.

Kerrassaan uniikki orkesteri. Liian räpähtävä mun makuun ollakseen heidän parasta tuotantoaan. :2: & 1/2.

Laitetaanpas hennompaa otetta väliin:

Edit: ei näköjään toimi toi soittoajan linkitys. Tarkoituksena siis kipale ajasta 30:21.

Puolalaisethan tekevät kaiken paremmin ja halvemmalla, toki jos uskomme Englantilaisia komediaohjelmia. Tässähän ei mitään komediaa ollut, vaan kaunista soitantaa ja laulantaa. Kiitoksia vinkistä. :) Täytyypi kuunnella koko levy.

Sitä odotellessa pistän tähän väliin tälläisen kipaleen. Aikoinaan vedin hirveän herneen nokkaan, kun Pirkko Liinomaa ( ette te nuoret tiedä kuka :D ) haukkui kappaleen levyraadissa. Ensimmäisiä Rock´n roll kokemuksiani tämä. Sitten siitä mentiin metalliin!

Oldschool baby...:fuckyeah:

Tämähän oli ihan mukava progerock-veto, joka kuulosti paikoitellen erehdyttävän paljon vanhojen hyvien aikojen Dream Theaterilta. Kitaristi oli ainakin Petruccinsa kuunnellut - sen verran paljon kuului noita petrucci-tyylisiä juttuja soitossa - ja meininki oli muutenkin soiton puolesta täysin asiallista. Heikkona lenkkinä ehkä laulaja, joka veti aika voimakkaalla aksentilla ja pikkaisen hennolla äänellä. Sävyssä ei ollut mitään vikaa, mutta näissä on tottunut yleensä kuulemaan enemmän kovaa ja korkealta -tyylisiä vokalisteja, jotka sopivat ehkä paremmin tämän tyyliseen menoon.

Kappale kasvoi mukavasti loppua kohden, eikä ollut liian pitkä, joten tää oli tällaista mukavan helposti lähestyttävää ja helppoa kuunneltavaa tältä osastolta. :3: ja puolikas.

---

Jaahas, ja väliin tulikin jo lisää. Setzeriä lukuunottamatta tämän tyylistä ei kyllä tule kuunneltua juuri ollenkaan, mutta hauskaa menoa tämäkin on. Vähän kuin jotain överiksi vedettyä sankariheviä, niin tätäkään on vaikea kuunnella vakavalla naamalla.

Ettei kukaan kerkeä enää väliin, niin nopea :3: ja miinus tälle. Tämä on kuitenkin taas enemmän kertakäyttökamaa verrattuna noihin progepläjäyksiin.

---

Jälleen kerran vaikeuksia keksiä jatkoa, mutta mennään vaikka tällä bändillä, kun nousi hiljattain eräässä keskustelussa esiin.

Jälleen kerran vaikeuksia keksiä jatkoa, mutta mennään vaikka tällä bändillä, kun nousi hiljattain eräässä keskustelussa esiin.

Hyvää kevytjytää (tämä kappale), kaunis kuin mikä. Laulajalla hieno sävy ja kirkkaus äänessä. Tasaisen hyvä, mutta tosiaan ongelmana tasaisuus (tämäntyyppisen bändin tämäntyyppiseen kipaleeseen). Silti :3: 1/2. Orkesterille itselleen voisi hetimiten losauttaa nelkun plushöysteellä.

Vetäistäänpäs hupivideo väliin:

Kovia entisaikojen janttereita messissä!

P.S.
Se toinen viittäkymmentä käyvä varmaan muistaa tämänkin videon :)

Hyvää kevytjytää (tämä kappale), kaunis kuin mikä. Laulajalla hieno sävy ja kirkkaus äänessä. Tasaisen hyvä, mutta tosiaan ongelmana tasaisuus (tämäntyyppisen bändin tämäntyyppiseen kipaleeseen). Silti :3: 1/2. Orkesterille itselleen voisi hetimiten losauttaa nelkun plushöysteellä.

Vetäistäänpäs hupivideo väliin:

Kovia entisaikojen janttereita messissä!

P.S.
Se toinen viittäkymmentä käyvä varmaan muistaa tämänkin videon :)

10-
Todellakin! :) Voi pojat, miten paljon tuleepi muistoja!! Aivan jäätävä biisi ja mitkä esiintyjät! Hyväntekeväisyyttä A´la Ronnie James Dio. Jatketaan aikalaisilla. Tuli jostakin syystä mieleeni...

pyssy;4620292 [media=youtube sanoi:
g1HOE3FIQ7w[/media]

Hyytävän upea Acceptin suoritus. Tämä oli vahvasti läsnä nuoruudessa, viimeisen silauksen tuo klassiselta puolelta otettu osio, puolueellisesti pakko antaa kymppi, niin kovat flashbackit iskee omalla kohdalla! :5:

Sitten puhutaan lisää Diosta. Tämän melodiat ja mahtipontisuus uppoaa. Itse myöhästyin viime hetkellä joten en koskaan päässyt näkemään, nauhalta silti herättää suuria tunteita:

Ihan perushyvää settiä. Ei mitenkään erityisen lujaa iskeny tämä, muttei mitään pahaakaan sanottavaa. Varmana tulee kuitenki tutustuttua bändin tuotantoon enemmänki. :4:

Seuraavaks biisi omasta kaikkien aikojen top 10:stäni

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom