Levyraati (arvostele ensin edellinen kappale, sitten uusi arvosteluun)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kanttan
  • Aloitettu Aloitettu
En koskaan innostunut tästä bändistä vaikka sitä moni tuntui aikanaan kehuvan. Tuon tyylinen rokki ei vaan ole mun juttu, tylsiä biisejä ja liian kepeää meininkiä mulle. Tämä biisi ei kuitenkaan ärsyttänyt ihan mahdottomasti ja löysin jopa pari hienoa kohtaa siitä. Mutta en silti jaksaisi enempää kuunnella. :2: ja puoli

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vähän jäi Saturnuksesta fiilis et onhan nää aika kuultu jo, ei erotu kyl genren sisällä millään muotoa:2:

Mut mites maistuu tämmöinen uus ja ihana sekasikiö?:

[video=youtube_share;Hl_pDPnqC_o]http://youtu.be/Hl_pDPnqC_o[/video]

:1: olen huono arvostelemaan edellistä biisiä koska en pidä musiikki genrestä.

Justiinsa heräitiin ja silti meinasin nukahtaa. Onneksi on aamukahvi tässä vieressä...Eihän tässä ole mitään vikaakaan, kun ei tässä ole mitään. Arvotaan seuraava "human being"...

..Verta ja lihaahan me kaikki olemme. Jos siinä on koneita, niin sen pitää kuulostaa esimerkiksi tältä!!! Parasta Suomesta sarjassa : Kätilöt + DJ Proteus!!!

Turmion Kätilöt on hyvää kamaa, mutta toi versio oli kyllä aika turha. Turhan pitkä ja hitaasti etenevä. Melkein 2 minuuttia pelkkää rumpubiittiä alkuun, niin ei kestä kärsivällisyys. :3: ja miinus kyseiselle versiolle.

Tosta vähän kompaktimpi repäisy tilalle.

Turmion Kätilöt on hyvää kamaa, mutta toi versio oli kyllä aika turha. Turhan pitkä ja hitaasti etenevä. Melkein 2 minuuttia pelkkää rumpubiittiä alkuun, niin ei kestä kärsivällisyys. :3: ja miinus kyseiselle versiolle.

Tosta vähän kompaktimpi repäisy tilalle.

Good shit, ei voi muuta sanoa :4: Ainoa miinus tulee videon kipinöitä valmistavasta tehtaasta, jossa on kuvattu liian monta hevivideota.

Pysytään napakassa ilmaisussa.

Ihan jees Nasumia, tosin nuo reippaaseen menoon istutetut laahaavat "rytmiset" kohdat saavat aikaan toisinaan raivokohtauksen. :3: ja miinus perään. Muutoin railakas esitys.
Sitten. Vuoristoseudun folkkimetallia, nämä toisinaan Suomessakin vierailevat:

Glenn Danzigin soolouran ensimmäisen levyn ns "nimikkobiisi". Tämä levy oli enemmän hard rock-tyyppinen, seuraava (Lucifuge) sisälsi hieman hitaampaa matskua, kuten myös kolmas (How the Gods kill). Neljännes oli sitten vähän oudompi, ja viides oli jonkinsorttinen industrialrevitys. Olen (olin) suuri fani, Danzig toimii aina, varsinkin vanhempi materiaali.

Danzigin biiseistä "Mother" on minulle helposti paras, rauhallisen rullaava, mutta jotenkin uhkaava tunnelma. Tämä bändi osasi runtata panostamatta liikaa vauhtiin.:4: Danzigista on erityisesti jäänyt mieleen itse Glenin machoviritteinen ulostulo. Tästä lisää miehekästä kehonkieltä:

Danzigin biiseistä "Mother" on minulle helposti paras, rauhallisen rullaava, mutta jotenkin uhkaava tunnelma. Tämä bändi osasi runtata panostamatta liikaa vauhtiin.:4: Danzigista on erityisesti jäänyt mieleen itse Glenin machoviritteinen ulostulo. Tästä lisää miehekästä kehonkieltä:

Danzig taattua laatua. Hieman hidas nyt tähän nousuhumalaan... :3:

Mites kone/metallimiehet tällane:

Täähän oli ihan hyvää, viimeaikoina muutenki iskeny just tämmönen konesoundi :4:

Seuraavaks vähän migreeniä:

Täähän oli ihan hyvää, viimeaikoina muutenki iskeny just tämmönen konesoundi :4:

Seuraavaks vähän migreeniä:

9 Diggasin! Karjalasta kajahtaa. Kyllä voi olla ylpeä Suomalaisesta metallimusiikista!!! Joten jatketaan samalla linjalla, mutta Suomeksi. Aamupalamusiikkia.

Kovaa mättöä, tykkään. En ole kyllä ennen Stam1naa paljon kuunnellut, mutta tästä on hyvä lähteä. En tykkää arvostella musiikkia, mutta jos pakko olisi, niin jotain 7 ja 8:n väliltä.

Sehän oli asiallista. Nimen perusteella odotin jotain enemmän black metalin suuntaan olevaa, mutta tuohan oli tuollaista hyvin perusheviä, joskin varsin toimivaa sellaista. Kyllä ruotsalaiset osaa. :3: ja puolikas

Vaikka nyt tällaista seuraavaksi:

^ Mainio esimerkki biisistä, joka kasvaa! :3: +

Entäs muusikoiden rokkenroll-projekti?

Kuten..."Se kuuluisa hirvi, mutta ei Juha. " Kaikenlaisia elementtejä, funkkia, Groovea, heavyä, hard rockia ja bluesia. Näistä on hyvä kappale tehty...Elevatesta päästään helposti Elevatoriin...

Hyvät setit. Mites tää?

Siis mua niin ärsyttää tällässeet biisit.KOSKA.Osittain ne kuulostaa hyvältä ja osittain ihan paskalta.
Miten tätä nyt saatana lähet arvostelemaan.No annetaan :3: ja kevyt miinus perään.

Rauhalliseen sunnuntaihin hyvinkin pätevä kappale on tämä.

Suositut

Back
Ylös Bottom