Levyraati (arvostele ensin edellinen kappale, sitten uusi arvosteluun)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kanttan
  • Aloitettu Aloitettu
Kovimpia bändejä Suomesta ja yksi tärkeimmistä mulle. Aloitin bändin kuuntelun Crimsonilla 13 vuotta sitten ja silloin Frozen kuulosti tylsältä levyltä. Se aukesi mulle kunnolla vasta muutama vuosi sitten ja tällä hetkellä se on varmaankin mun suosikkilevy Laihialan ajoilta. Nykyään kuuntelen enemmän Jarvan aikaista ja sitä aikaisempaa Sentencediä, mutta on nämä myöhemmätkin levyt aivan kultaa edelleen. :5:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kovimpia bändejä Suomesta ja yksi tärkeimmistä mulle. Aloitin bändin kuuntelun Crimsonilla 13 vuotta sitten ja silloin Frozen kuulosti tylsältä levyltä. Se aukesi mulle kunnolla vasta muutama vuosi sitten ja tällä hetkellä se on varmaankin mun suosikkilevy Laihialan ajoilta. Nykyään kuuntelen enemmän Jarvan aikaista ja sitä aikaisempaa Sentencediä, mutta on nämä myöhemmätkin levyt aivan kultaa edelleen. :5:

Perushyvää settiä :3:

Sit tällasta synkkää ja talvihenkistä -->

Happoradio on hieno bändi ja sävellyskynänsä on edelleen terävä. Tyylikästä.

Ylempi biisihän oli guns 'n' rosesilta :D

Wolfheart - routa

Siihen asti oli ihan hyvää kunnes laulu alkoi, ei jotenkin natsaa yhteen alun kanssa ja varsinki ku alko vasta melkee 3 minuutin kohdalla ja muutenki ihan ku ois ollu aivan eri biisi :D muuten ihan menevää :3:

seuraavaks cmx:ää

Niin että ajatuksenahan tässä on arvioida ylempi biisi D.yates kirjoitti jonka alla happoradion biisi kun Max131:n laittama biisi oli gunnareilta, ja nyt itekin menin aivan sekasin ja taisin olla hidas? :D

Olin liian innokas laittamaan tota Maidenia ja kuuntelin vasta sen jälkeen tuon Wolfheartin. My mistake :D

Tai siis hetkinen en tajua enää mitä täällä tapahtuu god :D

Niin että ajatuksenahan tässä on arvioida ylempi biisi D.yates kirjoitti jonka alla happoradion biisi kun Max131:n laittama biisi oli gunnareilta, ja nyt itekin menin aivan sekasin ja taisin olla hidas? :D

Ai sori, tässä tredissä oli tällainen juoni. Todellakaan lue mitään ekoja posteja :D

Kämmärit menitte sotkemaan hyvän ketjun.

Oulun pojille :4:

Laitetaas oheen tuoretta musiikkia, vaikka kuulostaa ehkä vanhemmalta:

Kämmärit menitte sotkemaan hyvän ketjun.

Oulun pojille :4:

Laitetaas oheen tuoretta musiikkia, vaikka kuulostaa ehkä vanhemmalta:

Ei ehkä ihan mun kamaa mutta kyllä ton nyt kuunteli :D :3:

Tästä mulle suht uus tuttavuus joka kyllä iski jo ekalla kuuntelukerralla ja on niin vitun hyvää fiilistelykamaa, Stratovarius - If the story is over :

[video]www.youtube.com/watch?v=dVfQLyJZvcY[/video]

E. Miks mulla ei näy toi video kun linkkinä vaikka laitoin sen entiseen tapaan videotagien sisään ?

Stratovarius - If The Story Is Over

Tuttu bändi, vaikka vähäisessä kuuntelussa on ollut joten biisi on täysin uusi minulle. Ei kuitenkaan hullumpaa tykkäsin ja vastasi muutenkin täysin ennakko odotuksiani, rauhallinen fiilistely kipale joka sopii hyvin tämän hetkisiin fiiliksiin. Annan :4: ja ½

Nyt laitan cmx:ää kun viime kerralla joku oli nopeempi arvostelija :D

Nyt laitan cmx:ää kun viime kerralla joku oli nopeempi arvostelija :D

Tuttu kappale. Tosin melkein kaikki tämän vuosituhannen CMX:ä on mun mielestä jo vähän väsähtänyttä. Vaikkakin kyllä ihan pidän bändistä. Videon ylimääräiset äänet vähän häiritsi. :3:

Ja sitten taas heawya.

Yritin kuunnella, mutta ei uponnut millään. Aikamoista jatsia korville :1:
Nyt vähän iloisempaa musiikkia

Carcassille :4:-, kovaa tykitystä.

Sitten tällanen, jota ahdasmielisimmät ei varmaan edes kelpuuta oikeeksi biisiksi :D

Oon sopivan ahdasmielinen kommentoimaan tän kipaleen. Ihan siis mielenkiintoista, että joku on ottanut asiakseen sämpläillä eri sarjoista ja leffoista juttuja ja tehdä niistä biisejä, mutta ei tällä minusta musiikin kanssa ole paljoa tekemistä. Siinä mielessä siis, että vähän on vaikea kuvitella ihan kuuntelemalla kuuntelevansa jotain tällaista. Kuriositeettinahan tämmöinen menee ja jollekin leffafanille voi olla enemmänkin toimivaa. :2:

Pää ihan jäässä, että mitä seuraavaksi. Tää bändi on jostain syystä jäänyt tosi vähälle kuuntelulle, ja nyt tuli eteen hiljattain.

Fates Warning on mun suosikkini proge-osastolta. Monipuolisia biisejä, mutta ei kuitenkaan liikaa kikkailua. Yllättävää myös että näiden kovaa ja korkealta vedetyt vokaalit toimii mulle, yleensä en niistä välitä. :4:

Tämän biisin on niin moni mulle haukkunut että pistän ihan kiusallani tänne!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom