Levyraati (arvostele ensin edellinen kappale, sitten uusi arvosteluun)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kanttan
  • Aloitettu Aloitettu
Niin kaupallista kuin vain voi olla, mutta helvetin rento biisi kyllä! Chorus ulinat, pyroefektit + aurinkolasit plussaa ehdottomasti. Alle kolmonen olisi vääryyttä joten :3:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Herrasiunaa, olipas mahtava biisi heti eka kuuntelemalla :wtf:. Huippu laulaja. :5:

Seuraavaksi lyhyt mahtava balladi, toinen helvetin hyvä laulaja:

Seventh Wonder - Tears for a Father

En tiedä miksi noi Halfordin tyyliset kaverit ei mulle kolahda... Mutta toi edellinen kaveri toimi taas hyvin. Biisi ei ehkä ihan hirveästi vielä ekalla kuuntelulla kolahtanut, vaikka ihan hyvä perusballadi olikin. Laulajalle :4:, biisille :3:

Tässä vähän noiden kahden laulajan välistä. Kuriositeettina: jos joku muistaa elokuvan Rockstar, niin tää kaveri muistaakseni laulaa soundtrackin. Tässä pysytään vielä ihan kohtuuden rajoissa, mutta toi pääsee ihan kohtuuttoman korkealle.

3.5/5 Aika mukavan kuulosta musiikkia. Jostain syystä tunnelmasta tuli mieleen jotenkin sellanen bond-intro. Taitavaa soittamista.

Viime vuosien innovatiivisimpia artisteja. MPP-albumi lukeutuu omaan top-vitoseen.

En löytänyt tuosta mitään innovatiivista, jonniin joutavaa jankutusta koko kappale. Joku ehkä kuuntelee happopäissään tuommoista paskaa putkeen kuusi minuuttia, mutta eihän tuossa ollut selväjärkiselle mitään ideaa. :0:. Luojalle kiitos progesta ja hevistä, siksi Pagan's Mind:

Mitäänsanomattomat puhtaat laulut vetää mielenkiinnon välittömästi nolliin. Olen jäävi arvostelemaan kun ei kyennyt loppuun asti kuuntelemaan.

Siitä perkele. RIP Nöötvetti.

Hullu mies ei kuuntele Pagans Mindia loppuun, hevin ajatuksena on puhtaat laulut! No silti seuraavalle heti :4:, koska Dissection!
Mutta kun parasta halutaan, niin tässä tulee:

Carcassille :2:

Oon selkeästi tulossa vanhaksi kun mörinä ei enää uppoa ja naisen laulu alkaa kuulostaa pirun hyvältä:

Amaranthe - 1,000,000 lightyears (rakastuin Elize Rydiin)

No ihan ok, naislaulaja kuulosti hyvältä ja siitä :3:. Kamelotin uusimman ostin, ja nyt löysin tuubista coverin siitä. Mikä on miehiään tämä Rick Rici, kaverista ei löydy netistä mitään tietoa, mutta laulaa niin hyvin, jotta! Olkaa hyvät:

No ihan ok, naislaulaja kuulosti hyvältä ja siitä :3:. Kamelotin uusimman ostin, ja nyt löysin tuubista coverin siitä. Mikä on miehiään tämä Rick Rici, kaverista ei löydy netistä mitään tietoa, mutta laulaa niin hyvin, jotta! Olkaa hyvät:

Perustylsää powerimenoa ilman kummempia koukkuja tai ihmeellisyyksia. Kyllähän tota kuuntelee, mut ei herätä vahvoja tunteita. :2:

Päästetääs kasarieukko irti!

Yllättävän juureva kasaripiisiks. :3:

Vaikka ei nyt ihan mun juttu ookkaan, silti liikaa kasaria...

Sitten tällänen groovaavan juureva Southern henkinen pläjays. (Vaikka bändi onkin brittiläinen).

Yllättävän juureva kasaripiisiks. :3:

Vaikka ei nyt ihan mun juttu ookkaan, silti liikaa kasaria...

Sitten tällänen groovaavan juureva Southern henkinen pläjays. (Vaikka bändi onkin brittiläinen).

Tulipa Down mieleen. Vähäsen hakee paikkaansa mun tajunnassa tällanen oldschool Stoner, mutta ehkä se onkin juuri sitä mitä antaa ymmärtääkin: Stoneria. Soitetaan ja lauletaan sinnepäin, koska ei kuuntelija välttämättä välitä tai huomaa jos pari mogadishua joukkoon sattuuki. :D

Luulin etten välitä Blue Öyster Cultista, ainoat biisit jotka olin kuullu oli Don't Fear the reipperi ja Astronomy (joista jälkimmäinenkin metallican kautta), niin löysin tällasen:

Tulee etäisesti mieleen Rainbow. Rento ote biisissä. Toimii! :3:

Seuraavasta en sano mitään

:D

No siis Powerwolfhan on oikeasti ihan hyvä orkesteri. Videot on ehkä falskeja ja edellinen kappale ei edustanut bändiä parhaalla mahdollisella tavalla, mutta kyllä sieltä melkoista hittiainestakin löytyy. Ostin jopa Bible Of The Beast albumin, ja tykkäsin kyllä. Äskeiselle vain :2:, koska en pidä kappaleesta, liikaa poppia, liian vähän heviä. Tässä hyvä veisu:

Perushyvää shittiä, mutta ei herättänyt sen suurempaa tunnekuohua. :3:

Arvosteluun viime päivinä jostain syystä voimasoitossa ollutta Rytmistä:

Raskasta on, menee jo kakofonian puolelle, laulukin on silkkaa huutamista. Ei aivan meikäläisen musiikkia. :1:

No Wintersunhan on ihan vitun kova, :4:. Sitten maailmanlopun musiikkia, lyriikatkin on tällä loistavalla levyllä niin valoisat, jotta. Joku vertaa heti De Mysteriesiin.., no onhan se erilainen, mutta silti hyvä levy:

Hmm. Tä on erittäin kaukana mun tyypillisestä musiikista, ja voin sanoa suoraan olleeni aika ennakkoluuloinenkin, mutta yllättävän hyvin toimi kuitenkin. Tunnelma oli kohdillaan, ja pidin monista aspekteista. 3/5

Pitkä kappale, mutta erittäin hyvä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom