Levyraati (arvostele ensin edellinen kappale, sitten uusi arvosteluun)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kanttan
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan letkeää menoa esim. hissimatkan ajalle tms. :2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Puukko-Allu

No. Mulle tuli tästä lähinnä huono olo. Ei ihan omaan makuun, niin lyriikoilta kuin melodialtakaan. Anteeksi :0:

Löysin tänään (viimein) PoS:in. Täpinöissä luukuttanut orkesteria koko päivän. Pain Of Salvation - No Way:

[video=youtube_share;cM9-EIg4AWA]http://youtu.be/cM9-EIg4AWA[/video]

:3: Baronessillta tuli nyt uusi levy ja tämä on ilmeisesti siltä levyltä. Ei niin raskasta, kulkee kevyesti ja helppoa kuunneltavaa.

Tässä seuraava ja tämä on muuten, Tampereelta!

^ tää oli hyvä! Tosin toi pousailu ja vähäsen ehkä ylituottaminen ei mun korvaan iske, mut annetaan :4:

Seuraavaks:

Mukavasti rullaavaa kappale Kingston Wall:lta :4:

Seuraavaa jos on uskominen, niin ysärillä kaikki oli paremmin, lihakin oli paremmin jauhettua.

[video=youtube_share;4XlKJ8DCH6U]http://youtu.be/4XlKJ8DCH6U[/video]

Ihan kiva ysäri biisi, kyllä ton tahtiin pystyy fiilistelemään :4:

Ei mun tyylistä musaa, mutta meni yllättävän kivasti taustalla. :3:

Tätä bändiä kuunnellessa on mennyt pari viimeisintä päivää töissä:

Avantasia - Another Angel Down

Ei mun tyylistä musaa, mutta meni yllättävän kivasti taustalla. :3:

Tätä bändiä kuunnellessa on mennyt pari viimeisintä päivää töissä:

Avantasia - Another Angel Down

Tuli jostain syystä vähän Helloween mieleen, eikä biisikään ihan huono ollut, siitä syystä :3:

Vähän synkempää pimputusta:

Kuulosti kyllä aika vidusdi Amorphikselta. Taitaa lisäksi entisiä Amo-miehiä vielä mukana tässä poppoossa? No, ei se välttis huono asia ole. :3:

Sitten vaikka tälläistä uutta retroilua Ruåtsinmaalta. Aika liiankin smoothi tuotanto tosin tässä tälläseen retroilumusaan. Ite diggaan silti.

http://open.spotify.com/track/6N2t5GhoSObN5MgNjBrBes

2/5

Ei oikeen napannut. Tietyissä kohdissa ihan kuunneltavaa, eikä nyt sellaisia ihan huonoja kohtia ollut (lukuunottamatta joitain riffejä), mutta jotenkin vaan tuntui kauheen tylsältä. Ei ollut mitenkään erikoista.

^ Olipas puuduttava rallatus, joka olis ehkä voinut loppua jo tuossa parin minuutin kohdilla. Lopussa löytyi kuitenkin tollasta kivaa taivaanrannan maalailua jota laulaessa laulaja ojentaa kätensä etiäpäin ja naamalta voi lukea sen "käsitättekste, tunnettekste tän..." ilmeen. :1: ja puoli kuitenkin yrityksestä.

Ei oikein uponnut. :2:

Bongasin tän eilen facebookista, Roy Khanin vanhempaa tuotantoa.

Conception - Cardinal Sin

Tuohan oli varsin tarttuva ja mielenkiintoinen biisi lopulta. :3: ja ½.

Sitten perusasioiden ääreen:

En voi sietää tollasta pauhaamista. Hitto pää leviää, kun tota kuuntelee!!:1:

Sitten on mun vuki. Mun mielestä Loreenilla on tajuttoman hieno puhdas ja kirkas ääni ja se tulee jotenkin biisistä ulos. Ihan kuin laulais livenä vieressä. Ihmeellistä. Biisi on muutenkin tosi hyvä. Ansaitusti voitti euroviisut.

Mun mielestä Loreenilla on tajuttoman hieno puhdas ja kirkas ääni ja se tulee jotenkin biisistä ulos. Ihan kuin laulais livenä vieressä. Ihmeellistä. Biisi on muutenkin tosi hyvä. Ansaitusti voitti euroviisut.

Minusta melko tylsä ja mitäänsanomaton hoilotus. :1:

Pistetääs vähän miehekkäämmin sieltä ruottimmaalta.

Pistetääs vähän miehekkäämmin sieltä ruottimmaalta.

Ei ollut aiemmin tuttu bändi saati veisu, mutta aika keskinkertaiselta vaikutti. :3:

Itse ajattelin pistää nyt vähän kepeempää ja tarttuvampaa veisua. Vokalisti lienee monelle metelöintimusiikkia diggailevalle tuttu, mutta ehkä genre hämää sen verran, että ihan jokainen ei heti tunnista.

Ei ollut aiemmin tuttu bändi saati veisu, mutta aika keskinkertaiselta vaikutti. :3:

Itse ajattelin pistää nyt vähän kepeempää ja tarttuvampaa veisua. Vokalisti lienee monelle metelöintimusiikkia diggailevalle tuttu, mutta ehkä genre hämää sen verran, että ihan jokainen ei heti tunnista.

Ihan kiva easygoing kipale. Ei suurempia tuntemuksia kerryttänyt. :2: ja puolikas Soilworkin laulajalle

Ja sitten tuosta Architectsin Daybreaker levyltä löytyvä biisi :

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom